hirdetés

Sztárséf alkotta ünnepi fogások a benzinkutakon

A menüsort ezúttal is Palágyi Eszter, a Szigliget Várudvar Étterem Executive séfje készítette el. A társaság 67 töltőállomásán megkóstolható különlegességek közös jellemzője, hogy a karácsonyi időszakhoz kapcsolódó hazai fogások – köztük székelykáposzta és halászlé – inspirálták Esztert.

hirdetés

Az ünnepi ételek könnyen fogyasztható formában való újragondolása a székelykáposztás vekni töltött hústekerccsel: itt egy burgonyás szendvicsalap fogja közre a körözöttet és a házias székelykáposztát, amit székely töltött csavarthús és rukkola gazdagít. A karácsonyi hangulatot idézi fel az Ízes halászlé szendvics, melynél 3 szelet füstölt hal, halászlé krémsajttal, valamint halpogácsa kerül a light ciabattába, az ízeket pedig lilahagyma és madársaláta teszi teljessé.

A szendvicsek mellett két izgalmas salátával találkozhatunk még: a klasszikus karácsonyi receptet megújító Aszaltszilvával töltött pulyka salátaágyon és a vegetáriánus Őrségi sütőtök saláta friss tehénsajttal. Édességként pedig Mákos bejgli vaníliakrémmel és Gundel palacsinta pohárdesszertek közül választhatnak a fogyasztók.

Az úton lévők nem csak a tartalmas, egészséges és finom ételeket igénylik, hanem a frissítő forró italokat is. A 2019-es, koronavírus előtti időszakot idézi a frissen főzött kávé iránti kereslet az OMV Hungária töltőállomásain – derül ki a vállalat értékesítési számaiból. A tendencia ráadásul nem átmeneti, a forgalom augusztusban, szeptemberben és októberben is egyaránt elérte, esetenként meghaladta a két évvel ezelőtti szintet. Az elmúlt évvel összevetve pedig kifejezetten robbanásszerű, 24-34 százalék közötti a fejlődés.

Forrás: OMW
Forrás: OMW

„Bár a külföldről érkező idegenforgalom még mindig messze elmarad a korábbi évektől, mégis örömmel tapasztaljuk, hogy az autópályás töltőállmások VIVA kávézói is elérték a korábbi értékesítési szintjüket, hiszen az emberek megállnak feltöltődni, pihenni a töltőállomásokon, leülnek elfogyasztani egy finom kávét, egyéb különlegességet. Az pedig kifejezetten kedvező, hogy ez nem csak a nyaralások miatt megnövekedett utazásokhoz köthető, hiszen az őszi hónapokban sem mérséklődött a kereslet. Éppen erre reagálva igyekszünk igazi ínyencségeket kínálni az úton lévők számára” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

A kereslet bővülése egyébként nem csak a kávé, hanem a teljes melegital forgalomban is érezhető, ott ugyanis a teljes hálózatot illetően mintegy 30 százalékos növekedés tapasztalható. A forgalom bővülése ezen belül különösen az autópálya menti utakon szembetűnő, amelyeken átlagosan csaknem 60 százalékos előrelépés volt. Így egyes termékek esetében a kereslet már felülmúlta a 2019-ben tapasztaltakat.

(forrás: Store insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Az eddigi foglalási adatok alapján hogy látják az idei évet?

Kiadónk társoldalai