hirdetés
hirdetés

A Ryanair járatok 82 százaléka

Kicsit romlott az arány 2017-hez képest.

hirdetés

Az év negyedik hónapjában közlekedett 68 ezer járatuk 82%-a érkezett időben, 1000 utasra mindössze 2,73 panasz jutott. Csomag miatt csupán ezerből 0,34 emelte fel a szavát. A panaszok 99%-át 7 napon belül megválaszoták. Mindezeket maga a légitársaság állítja.

De ha mindezt összevetjük a tavalyi évvel, az látszik, hogy 2017-ben a járatok 91%-a nem késett, 1000 utasonként tettek 1,43-an panaszt, a csomagok miatti morgás csökkent 0,56-ról 0,34-re.

A negatív változást a légitársaság a francia légi irányítók sztrájkjára, valamint ez Eurocontrol technikai malőrjére fogja.

Ja, a Ryanair áprilisban 12,3 millió utast szállított. Akkor összesen hány panasz is érkezett rájuk áprilisban?

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai