Új szakmai kiállítás a Hungexpo-n

2014. március 10. és 12. között új kiállítás, a SIRHA Budapest fogadja az élelmiszeripar, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar gyártóit, forgalmazóit és beszerzőit a fővárosban. Új koncepció alapján szervezett szakvásárral várja a Hungexpo a korábbi Foodapest, UKBA és Hoventa kiállítások partnereit.

A Hungexpo szakkiállításai egyedülálló üzleti és találkozási lehetőséget biztosítanak az egyes iparágak képviselőinek. A fejlődéshez nélkülözhetetlen a nemzetközi trendek, a kiállítói és látogatói igények folyamatos követése. A Foodapest, az UKBA és a Hoventa kiállítói között végzett kutatásból kiderült, hogy a partnerek a regionalitásban, az új piacok felkutatásában és bemutatásában, a tartalmas szakmai programokban látják a kitörési lehetőséget.

Ezen célok megvalósításában első lépés, hogy Magyarországon először a Hungexpo- n rendezik meg a SIRHA Budapest kiállítást. A SIRHA vendéglátó- és élelmiszer- ipari kiállítás Lyonban került először megrendezésre. A nagy sikerre való tekintettel napjainkban számos európai és ázsiai nagyvárosban is nemzetközi találkozási pontot teremt a szakvásár.

Mi az, amit a SIRHA brand magában hordoz?

• Nemzetközi színvonalú szakvásár

• Magyar és nemzetközi kiállítók és szakmai látogatók

• Az iparágakat érintő legújabb termékek és szolgáltatások bemutatása

• Kitűnő kapcsolatépítési lehetőség

• Szakmai fórumok és versenyek

• Tőkeerős nemzetközi háttér

Miért éri meg kiállítóként részt venni?

• A nemzetközileg elismert brand Budapesten először

• Régiós marketingkampány és külföldi beszerzők jelenléte

• Versenyképes árazás

• Magas színvonalú szakmai programok, konferenciasorozat

• Az iparág számára kedvező időzítés

• Tapasztalt szervezőcsapat

• Állami szerepvállalás és szakmai támogatottság

A jövő márciusi rendezvény szervezésében és kommunikációjában közreműködő partnerek a METRO Kereskedelmi Kft., a Trade magazin, a Magyar Bocuse d’Or Akadémia, a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága és a teljesség igénye nélkül olyan szakmai szövetségek, mint az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége, az Élelmezésvezetők Országos Szövetsége, Vágóállat- és Hús Terméktanács, a Sütőipari Egyesülés, a Magyar Vendéglátók Ipartestülete és a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség.

A Budapesti Vásárközpont a kiállítással egy időben olyan jelentős eseménynek ad helyet, mint a Bocuse d’Or magyarországi döntő, amely mellett a Future Store és a Kreatív Konyha Fórum is sok újdonsággal várja a szakma képviselőit. A Bocuse d’Or több mint két évtizedes múltjával az egész világon meghonosította azt a fajta versenyzést, melyen az indulók a világ legnagyszerűbb séfzsűrije előtt készítik el adott időre a munkát. Az idei évben, a Szél Tamás által elért sikerek után a SIRHA Budapesten ismét megmutathatják a magyar séfek tudásuk legjavát. A Future Store a jövő bolti értékesítési lehetőségeit és az innovatív termékeket mutatja be.

A SIRHA Budapest kiállításra szervezett út keretében hívják meg a szervezők az érintett külföldi beszerzőket, aminek kapcsán már a nyári hónapokban megkezdték az előkészületeket.

A reklámkampány megkezdése után két hónappal mindhárom iparágból olyan kiállítók tették le voksukat a rendezvény mellett, mint az élelmiszeriparból ismert Hungerit Zrt., a BISQUIT Kft.-vel együtt olyan ismert cukrászati alapanyag-forgalmazók, mint a MEC3 Hungaria Kft., a Kessko, a BFL, a Cesarin és a PreGel vagy a vendéglátás területéről az ASSUR Kft., a Progast Kft., a Flexys Kft., a Winterhalter és az SCA Hygiene Produkts Kft.

Az állami szerepvállalás, a nemzetközileg elismert brand és a Hungexpo sokéves kiállításszervezési tapasztalata biztos hátteret teremt az új kiállításnak. A kommunikációban fontos szerepet tölt be a regionális piacok elérése, amit tovább erősít a korábbi tematikus kiállítások regisztrált látogatóival való folyamatos kapcsolattartás.

Az előjelentkezési határidők betartása mellett a SIRHA Budapest kiállítói számos kedvező szolgáltatást vehetnek igénybe, hogy a leghatékonyabban érhessék el leendő üzleti partnereiket. A kiállítás részleteiről és a lehetőségekről bővebben olvashat a www.sirha-budapest. com weboldalon.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?