Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)

Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)

Szeretne jó kérdéseket feltenni az ügynökségének és megfelelő válaszokat kapni? Szeretné pontosan tudni, mi az a felhőkarcoló-banner és kiment-e már a divatból? Hát az AV? A keresőoptimalizálás? Hogy miért érdemes a Google Adwordsot használni? És mobiltelefonon hirdetni? Hogy hogyan kell hatékonyan kommunikálni a Facebookon? Hogy pontosan mi is kerül annyiban az online megjelenésen és mire megy el a pénz? Itt jönnek a válaszok és megoldások, csomagban: októbertől négy hetes képzéssorozatot indít a Turizmus Trend a Kreatív szakmai támogatásával turisztikai szakemberek számára.

A képzés során Hatházi Vera reklámjogász segítségével a résztvevők betekintést nyerhetnek a különféle online marketingeszközök használatának jogi kérdéseibe, kiderül például, hogy mikor és kinek szabad emailt küldeni, mi számít spamelésnek és hogyan lehet szabályosan online nyereményjátékokat szervezni. Ha már ismerjük a jogi hátteret, Lőw Márton a Rocketmailtől elmagyarázza, hogyan kell hatékonyan emailes marketingkampányt tervezni és lebonyolítani.

Ihász Ingrid, az Indexet is kiadó CEMP évtizedes online tapasztalattal rendelkező startégája bevezetést nyújt az online kampánytervezés és -értékelés módszertani és praktikus kérdéseibe. Kurucz Imre, az NRC kutatócég munkatársa egy teljes előadást szentel a piacon elérhető különböző online kutatások és mérések bemutatásába és hasznosságuk értékelésébe. Prezentációja után valószínűleg lényegesen könnyebb lesz érteni és értelmezni különféle, egymásnak néha ellentmondó számokat és mutatókat.

Mint minden kommunikációnál, az online megjelenéseknél is rendkívül fontos tartalom és forma egysége. Lukács Zoltán a Rocketmailtől arról fog beszélni, mik az ergonómikus és működő weboldal legfőbb jellemzői. A cél nyilván nem webes grafikusok képzése, de az bárkinek hasznára válhat a napi munkájában is, ha megérti, milyen problémákkal küzd egy banner vagy egy honlap megtervezője és képes ennek ismeretében megfogalmazni az elvárásait vele szemben.

Bánóczy Zoltán keresőoptimalizálási-specialista azt mutatja majd be, hogyan lehet a Google Analytics által kínált adatokat a saját sikerünk szolgálatába állítani, míg a Mito ügynökségnek dolgozó Koralewsky Márk a felhasználható online médiaeszközök teljes tárházán vezet majd végig.

Az mára közhely, hogy az online kommunikáció megkerülhetetlen része minden márkaéletének. A terület azonban kellően összetett ahhoz, hogy pontosabb megértéséhez és megismeréséhez alaposabb elmélyülésre legyen szükség. Pont ezt a lehetőséget kínálja az október 12-én induló eTurizmus webtréning.

A programról részletes információ és jelentkezés itt.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.