Szeretne jó kérdéseket feltenni az ügynökségének és megfelelő válaszokat kapni? Szeretné pontosan tudni, mi az a felhőkarcoló-banner és kiment-e már a divatból? Hát az AV? A keresőoptimalizálás? Hogy miért érdemes a Google Adwordsot használni? És mobiltelefonon hirdetni? Hogy hogyan kell hatékonyan kommunikálni a Facebookon? Hogy pontosan mi is kerül annyiban az online megjelenésen és mire megy el a pénz? Itt jönnek a válaszok és megoldások, csomagban: októbertől négy hetes képzéssorozatot indít a Turizmus Trend a Kreatív szakmai támogatásával turisztikai szakemberek számára.
A képzés során Hatházi Vera reklámjogász segítségével a résztvevők betekintést nyerhetnek a különféle online marketingeszközök használatának jogi kérdéseibe, kiderül például, hogy mikor és kinek szabad emailt küldeni, mi számít spamelésnek és hogyan lehet szabályosan online nyereményjátékokat szervezni. Ha már ismerjük a jogi hátteret, Lőw Márton a Rocketmailtől elmagyarázza, hogyan kell hatékonyan emailes marketingkampányt tervezni és lebonyolítani.
Ihász Ingrid, az Indexet is kiadó CEMP évtizedes online tapasztalattal rendelkező startégája bevezetést nyújt az online kampánytervezés és -értékelés módszertani és praktikus kérdéseibe. Kurucz Imre, az NRC kutatócég munkatársa egy teljes előadást szentel a piacon elérhető különböző online kutatások és mérések bemutatásába és hasznosságuk értékelésébe. Prezentációja után valószínűleg lényegesen könnyebb lesz érteni és értelmezni különféle, egymásnak néha ellentmondó számokat és mutatókat.
Mint minden kommunikációnál, az online megjelenéseknél is rendkívül fontos tartalom és forma egysége. Lukács Zoltán a Rocketmailtől arról fog beszélni, mik az ergonómikus és működő weboldal legfőbb jellemzői. A cél nyilván nem webes grafikusok képzése, de az bárkinek hasznára válhat a napi munkájában is, ha megérti, milyen problémákkal küzd egy banner vagy egy honlap megtervezője és képes ennek ismeretében megfogalmazni az elvárásait vele szemben.
Bánóczy Zoltán keresőoptimalizálási-specialista azt mutatja majd be, hogyan lehet a Google Analytics által kínált adatokat a saját sikerünk szolgálatába állítani, míg a Mito ügynökségnek dolgozó Koralewsky Márk a felhasználható online médiaeszközök teljes tárházán vezet majd végig.
Az mára közhely, hogy az online kommunikáció megkerülhetetlen része minden márkaéletének. A terület azonban kellően összetett ahhoz, hogy pontosabb megértéséhez és megismeréséhez alaposabb elmélyülésre legyen szükség. Pont ezt a lehetőséget kínálja az október 12-én induló eTurizmus webtréning.