Itt először elhangzott, hogy a német alapítású iroda, amely Tenerifén 76 hotelben kínál minőségi szálláshelyeket – és amely Németországban piacvezetőnek számít, hiszen csak Spanyolországban/Andorrában tavaly 5 millió ügyféllel dolgoztak -, mostantól egy sokcsatornás új applikációt is kínál utasainak. Az okostelefonra letölthető applikáció segítségével 24 órán át, éjjel-nappal kereshetik ezentúl az iroda call centerét bármely, az adott utazásukkal kapcsolatos kérdéssel, problémával, kéréssel vendégeik. Ezzel a német, spanyol valamint portugál nyelven „beszélő” platformmal mostantól akár az utazás előtt, alatt vagy után is „bombázható” kérdésekkel az iroda, és így talán egy idő után – amikor az utasok már megszokják ezt az új segítséget – kevesebbszer keresik majd azt az irodát, ahol az utazást befoglalták, kifizették. Mint a tájékoztató alkalmával Andreas Hamorszky, a cég Magyarországért felelős vezetője elmondta, e szolgáltatás remélhetőleg előbb-utóbb magyar nyelven is elérhető lesz, hiszen honfitársaink is részt vettek abban a nemzetközi szintű felmérésben, amelynek során megállapították: a TUI vendégkörének 5 százaléka ma már okostelefont használ, amelytől persze nem válik meg szabadsága, utazása során sem.
24 órás készenlét a TUI-nál
Legújabb – egyelőre csak német, spanyol és portugál nyelven elérhető – szolgáltatásukról számoltak be a TUI szakemberei a hazai utazási irodák azon képviselőinek, akik a német iroda valamint a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal meghívására vettek részt a minap egy tenerifei tanulmányúton.

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban
Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.

SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség
A Singapore Airlines (SIA) Csoport megállapodásokat írt alá a Fenntartható Repülési Üzemanyag (SAF) beszerzéséről.

Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná
Megdöntötte saját rekordját az Emirates Group a 2024–2025-ös pénzügyi évben.

Mallorca a repülőjáratok korlátozását fontolgatja
A korlátozás oka a húsvéti héten mért jelentős forgalomnövekedés.

Ismét robog a Jégmadár expressz
Május 18-tól ismét közlekedik a Jégmadár expresszvonat, amely közvetlen összeköttetést kínál Rákospalota-Újpestről a Velencei-tóhoz és a Balatonhoz.

WIZZ: Brassó-Budapest járatnövelés
A repülőtér a Romániai Repülőterek Egyesülete által közölt januári statisztika szerint egy év alatt megduplázta utasainak számát.

Ünnepel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Éppen hetvenöt évvel ezelőtt, 1950. május 7-én nyitották meg az utazóközönség előtt Budapest nemzetközi repülőterét, Magyarország kapuját.

Dubaj dübörög, és helyet kér magának a nyári desztinációk sorában
Dubajról leginkább a téli napsütés, a tavaszi luxuspihenés vagy az őszi tökéletes kikapcsolódás jut eszünkbe – de ez hamarosan megváltozhat.

Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme
A Budapest Airport (BA) ezt a speciális programot az érintett kerületek és települések polgármestereivel konzultálva alakította ki.

IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom
Az április 30-án megjelent sajtóközlemény 2025. márciusi globális légiutasforgalom adatait ismerteti.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.