hirdetés
hirdetés

Elképesztő eredmények az Everguestnél

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)

hirdetés

Az Everguest értékajánlata a bevétel és profitmaximalizálás. Az ár, a vendégértékelések és az online megjelenés optimalizálásával jelentős bevételnövekedést tudnak elérni partnereiknél. Hogy ez minek köszönhető? A revenue menedzsment, a reputáció menedzsment és az online marketing szinergiáiban rejlő lehetőségek kihasználásának és maximalizálásának.

Az Everguest revenue menedzsment üzletága a piaci átlagot meghaladó bevételnövelést ért el, melynek legfontosabb statisztikái, hogy átlagosan közel 60%-kal nőtt a foglaltság, közel 40%-kal nőtt az átlagár és 63%-kal a partnerek REVPAR (Revenue per Available Room tehát szobákra vetített bevétel) értéke. 3 kiemelt partnerüknél ráadásul 1 milliárd forint bevételnövekményt értek el.


“A velünk dolgozó szállodák kivétel nélkül, messze a piaci eredmények felett teljesítettek. 2021 legtöbb hónapjában a piaci átlagár növekedés dupláját sikerült elérni úgy, hogy a töltöttségi eredmények 15 százalékponttal voltak magasabbak a piaci értékeknél.” - mondta el Gyenes Ákos, a Revenue Management üzletág igazgatója.



Az Everguest marketing szolgáltatásainak köszönhetően 600 millió forint direkt csatornákon keresztüli bevételnövekményt sikerült elérni. Ezen felül az Everguesttel együttműködő szállodák átlagosan 45%-os növekedést jelentettek a direkt foglalások számában, valamint 71%-os növekedést a direkt foglalásokból származó bevételükben.



A professzionális vendégvélemény kezeléssel foglalkozó reputációs üzletág is remek eredményeket szállított. A beérkező vendégértékelésekből rendszeresen statisztikákat és döntéstámogató riportokat készítő reputációs menedzserek szállodánként átlagosan több mint havi 40 üzletfejlesztési folyamathoz járultak hozzá munkájukkal, ezzel segítve a szállodák szolgáltatás fejlesztését. Ráadásul az általuk menedzselt és megválaszolt vendégvéleményeknek köszönhetően 5 tizedpontos növekedést tudtak elérni vendégértékelési pontszámban kiemelt partnerüknél.

A turisztikai szolgáltatóval együttműködő szállodák a növekvő költségeikre, és a válság kedvezőtlen körülményeire a lehető legjobban reagáltak, hiszen arra fókuszáltak, amire ténylegesen van ráhatásuk: ez pedig a bevételnövelés.

A részletes eredmények az alábbi oldalon megtekinthetők!

(X)

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk