Közösen kampányol Hajdúszoboszló és Hévíz

Különleges, sétahajózással egybekötött sajtótájékoztatón jelentette be Hajdúszoboszló és Hévíz, hogy a jövőben együttműködő partnerként igyekeznek népszerűsíteni a termálüdülést, elsősorban belföldön. A kampányidőszakban 3 napos szállásfoglalás mellé 1 éjszaka ajándék a fürdő ajándék a fürdővárosokban.

A Dráva utcai kikötőből induló sétahajón ismerhette meg a hazai turisztikai szakma, pontosan milyen együttműködésre készül az ország két legfontosabb fürdővárosa. Mint a sajtótájékoztatón kiderült, mindkét település hasonlóan impozáns turisztikai eredménnyel zárta az előző évet. Míg Hajdúszoboszló 1 millió 62 ezer, addig Hévíz 1 millió 66 ezer vendégéjszakát könyvelhetett el a tavalyi év folyamán.

Papp Gábor, Hévíz polgármestere előadásában kitért a város legújabb fejlesztéseire, többek között a helyi kerékpáros rendszerre (HéBi), a helyi tömegközlekedési fejlesztésekre (új állomás készül, illetve helyi járat fog indulni), a Korok és borok tematikus sétaút fejlesztésére és a sportturisztikai infrastruktúra-fejlesztésekre.

Dr. Sóvágó László Imre, Hajdószoboszló polgármestere beszédében az együttműködést méltatta. Szerinte attól, hogy a fürdőturizmus piacán riválisai egymásnak, jól megfér egymás mellett a két szereplő. Szerinte ez egy jó lehetőség a fürdővárosok előnyeinek bemutatására.

Hajduszoboszló kapcsán elhangzott, hogy 2014-ben fürdőjükben, a Hungarospa-nál egy komplex attrakciófejlesztés zajlott le, ennek során megújult a gyógyfürdő, strand és Aquapark. Az Aquapark területének egy hektáros bővítésével extrém zóna létesült, ahol 16 méter magasról induló 6 új, izgalmas óriáscsúszda (szabadesős alagút, vízhurok, szuperhullám, cunami, űrcsónak, vízcső) épült. Így az Aquaparkban már összesen 15 óriáscsúszda várja a látogatókat.

Új hullámokon a két fürdőváros

Hajdúszoboszló és Hévíz február 3. és április 30. között egy közös marketingkampány segítségével szólítják meg a fürdőzni és kikapcsolódni vágyó vendégeket. A kampányban hirdetett szállásajánlatokat lefoglalva plusz 1 éjszaka szállás és egyéb ajándékok várják a vendégeket. Ez lényegében azt jelenti, hogy 3 éjszaka foglalása után 1 éjszakát ajándékba adnak a városok. Ezen túl mindkét település egyéb, extra szolgáltatásokat is biztosít a „3+1 akció, indul a fürdőszezon” elnevezésű akcióban.

A két fürdőváros összefogásának célja, hogy hatékony megjelenési lehetőségek alkalmazásával, új eszközök igénybevételével segítsék a hazai vendégeket abban, hogy megismerjék az egészségtudatos életmód kialakításának lehetőségeit, valamint a vendégeknek szóló közvetlen kedvezményekkel ösztönözzék a fürdőhelyek látogatását, a fürdőkultúra fejlődését. Az akcióhoz eddig Hajdúszoboszlóról 39, míg Hévízről 28 szálláshely csatlakozott, de folyamatosan várják az újonnan belépő szálláshelyeket.

Mindkét város a saját csatornáin hirdeti az akciót. Hévíz többek között például pr-cikkel fog jelentkezni a témában, ezen kívül a budapesti Bálnában az Idegenvezetők Világnapján fognak megjelenni, illetve márciusban egy sporteseményre fognak kitelepülni. Hajdúszoboszló esetében Google AdWords és Facebook hirdetési kampány támogatja majd az akciót. 


Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  
Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén

Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén 

Az ötcsillagos budapesti belvárosi ház vezetése 2025 március elsejétől változott.
Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen

Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen 

Az ötcsillagos szállodában a vendégeket nem csak a luxus legmagasabb foka, hanem valódi testi-lelki feltöltődés várja.
Boeingből luxushotel

Boeingből luxushotel 

Felix Demin 2023 végén nyitotta meg a világ egyik legkülönlegesebb szálláshelyét: a Private Jet Villát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.