hirdetés

A Nespresso új színt visz a kampányba

Nespresso legújabb kommunikációs kampányában új főszereplőt választott a márka nagykövete, George Clooney mellé. A reklámsorozat tizedik epizódjában az önmagát alakító Jack Black új csavarral gazdagítja a várva várt folytatást.

hirdetés

A Nespresso új reklámfilmje játékosan használja a „What Else?” koncepciót, szinte provokálva a nézőt, hogy felfedezze a Nespresso utánozhatatlan kávéélményét ígérő, páratlan és egyedülálló minőséget. A „What Else?” magában rejti mindazon elemeket, melyek találkozásából a kávézás felülmúlhatatlan élménye születik. Ebben a rövid kérdésben a fenntartható kávétól kezdve, a páratlan kávéminőségen és a felülmúlhatatlan kávészakértelmen át egészen a stílusos boutique-okig és az innovatív szolgáltatásokig minden benne van.

 

Olaszországban, a Comói-tó partján, egy lélegzetelállító villa teraszán George Clooney egy csésze bársonyosan lágy Nespresso kávét készít magának. Amint kész a kávé, egy kéz hirtelen elveszi a csészét. A kéz Jack Blackhez tartozik, aki egy vonzó nőhöz sétál, és érdeklődését George legendás „What Else?” fordulatával próbálja meg felkelteni. Természetesen Jack hibásan idézi a kérdést, George pedig megjelenik, és „leiskolázza”. Később Jack megtapasztalja a Nespresso egyediségét, megérti és átérzi a „What Else?” jelentését, és tanúi lehetünk a „megvilágosodás pillanatának”.

 

(forrás: Nespresso, Vendég&Hotel Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit szól ahhoz, hogy kötelező a védettségi igazolvány az éttermek, szállodák belső tereinek használata esetén?

Kiadónk társoldalai