hirdetés
hirdetés

A Financial Times odaver a Sólyom Ervéjznek

Voltaképpen ugyanazokat, a nagy hacacérával megrendezett sajtótájékoztatón meg nem válaszolt alapvető kérdéseket teszi fel a lap bloggere, melyekre mindenki várta szerdán a választ.

hirdetés

Kevés új légitársaság kezdi pályafutását egy jól feladott nyelvleckével és kulturális szimbólumok ismertetésével - így a Kester Eddy klaviatúrájából született írás felütése. 

(„A SÓLYOM a kapocs az ÉG és FÖLD között. Megtestesíti az ERŐ-t, a BÁTORSÁG-ot, a GYORSASÁG-ot, és KITARTÁS-t, a TISZTELETET-et és a VÉDELMET is. Számunkra a SÓLYOM egyben a példamutatást is szimbolizálja az alapvető társadalmi, közösségi és vallási értékek elfogadása és közösségformáló magatartásnormák tanúsítása vonatkozásában” - szó- és helyesírás szerinti idézet a solymosok által kiadott sajtóanyagból.)

De a nyelvi és ideológiai boncolgatáson túl a szerző felteszi ugyanazokat a gyakorlatias kérdéseket, melyek a szerdai sajtótájékoztatón is elhangzottak, de érdemi válasz nélkül maradtak.

Azaz rendelkezik-e a cég egyáltalán a kereskedelmi repüléshez szükséges minden engedéllyel, melyet a Nemzeti Közlekedési Hatóság első körben nem adott meg? Pontosan kik és mennyi pénzzel szálltak be a légitársaságba? Mikortól termelhet nyereséget a vállalat? A blogger bölcsen megjegyzi: egy légitársaság alapítása nem olcsó mulatság. Hova fog repülni, milyen viteldíjakkal? - folytatja a szerző kérdéseit. És egyáltalán (bár a Sólyom hivatalos közleményében állítja, hogy utazóközönsége létezik), honnan szedi majd a Sólyom utazóközönségét, egy olyan országban, ahol a tavaly 1,7%-os GDP-csökkenést követően idén 0,3-0,5%-os növekedés várható, és ahol a havi átlagkereset 770 eurót tesz ki. 

Abból a kevésből, ami a havi fizuból marad aligha egy magas költségekkel üzemelő, hagyomás légitársasággal utaznak majd a magyarok - kételkedik a Kester Eddy.

 

(forrás: Financial Times)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk