Dark store: új szolgáltatás a NetPincérnél

A gyorskereskedelemben szerzett tapasztalatuka építve indítják új szolgáltatásukat NetPincér Market néven.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mint a cég vezetője, Patai Zoltán ultragyors online sajtótájékoztatóján elmondta, forradalmasítják a bevásárlást, hiszen Budapesten akár 30 percen belül házhoz rendelhet mostantól bárki alapvető élelmiszereket, háztartási cikkeket, ráadásul a minimum rendelési érték mindössze ezer forint.

Egyelőre még csak Budapesten, de hamarosan másutt is

A szolgáltatás első körben 10 budapesti kerületben indul, azonban már folyamatban van a kiszállítási kör bővítése más budapesti kerületekre és vidékre egyaránt.

“Hiszünk abban, hogy a gyorskereskedelem a vásárlás új generációja, amely mostantól itthon is rengeteg ember mindennapjait fogja megkönnyíteni. Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik” - mondta el a NetPincér online sajtótájékoztatóján Patai Zoltán, a cég ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy az anyacég, a Delivery Hero a NetPincér markettel azonos koncepció mentén működő üzleteivel a gyorskereskedelem úttörője kíván lenni, és olyan szereplőket szeretnének legyőzni a kereskedelmi versenyben, mint például az Amazon.

Bevásárlás 30 percen belül - otthonról

A szolgáltatással nincs többé szükség előzetes időpontsáv foglalásra és az otthoni várakozás is megspórolható, hiszen a rendeléseket azonnal kiszállítják, akár 30 percen belül, a vásárló pedig látja az applikáción keresztüli térképen, hogy éppen merre jár a futár.

A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a cég maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Így garantálni tudják a termékek biztonságos tárolását és szállítását, minimalizálva a felesleges emberi kontaktusokat, ami a most különösen fontos szempont.

Minden, amire gyorsan szükség lehet

A gyorskereskedés első körben egy alap szortimenttel indul, azonban a cél a folyamatos bővítés termékpaletta tekintetében a vásárlói visszajelzések alapján, hangzott el a sajtótájékoztatón. Már most is megtalálhatóak a kínálatban az alapvető élelmiszerek, például a fagyasztott termékek, tejtermékek, tojás, húsból készült termékek, pékáru, snackek, üdítők és konzervek. Az ételérzékenyekre és egyedi igényekre is figyelnek, hiszen mentes és bio termékek is rendelhetők. Ugyancsak kaphatóak tisztítószerek, test-, haj-, és szájápolási termékek, valamint vitaminok, a terv pedig az, hogy hamarosan állateledelek, babaápolási cikkek is rendelhetők legyenek, hangzott el.

Ingyenes kiszállítás a kezdeti időszakban

A kiszállítást a már megszokott netpincéres díjakon biztosítják, az első időszakban ingyenes kézbesítéssel támogatják a kipróbálás lehetőségét a felhasználóknak.

Reggel 8 és este 11 között egész nap elérhető a szolgáltatás, így a délelőtti és este 7 után máshol korlátozott idősávban is szabadon lehet rendelni. A Turizmus Online kérdésére elmondták, ez alól egyedül karácsony napja a kivétel: akkor reggel 8 óra és délután 14 óra között szállítanak ki gyorsan valamit, amit elfelejtett valaki beszerezni a nagy sütés-főzéshez, ünnepi készülődéshez. A minimális rendelési érték mindössze 1000 Ft.

Külföldön ez már nagyon megy, hazánk a régióban az első

Az első időszakban három stratégiai központból összesen 10 kerületben indul el a NetPincér market, azonban a bővítés már folyamatban van, és hamarosan még több budapesti kerületben, illetve vidéken is megjelenik a szolgáltatás, amelyre az anyacég, a csaknem 50 országban piacvezetőként működő Delivery Hero külföldi tapasztalatai alapján is nagy igény mutatkozik.

Eddig összesen 19 országban kezdte meg működését az utóbbi időszakban a NetPincér markethez hasonló szolgáltatás több, mint 250 saját üzlettel, és már most is 60 százalékos a visszatérő vásárlók aránya. Magyarország az első a régióban, ahol ez az innovatív szolgáltatás rögtön több üzletből álló hálózat formájában elindul. Itthon is ehhez hasonló vagy még nagyobb népszerűségre számítanak, mivel a magyarok már az ételkiszállítás terén is úttörők voltak 21 évvel ezelőtt, amikor a NetPincér idehaza elindult.

Forrás: Turizmus Online


Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.
Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben!

Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben! 

Pihennek a mobilok, szárnyra kapnak a családi kapcsolatok - üzeni a VakVarjú éttermek stábja a Mobil Off Élmény On hét alkalmával.
Jöhet három izgalmas mocktail recept?

Jöhet három izgalmas mocktail recept? 

Hol vannak már azok az idők, amikor, ha nem akartunk alkoholt inni, akkor csak a víz vagy az üdítő marad?
Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában?

Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában? 

Van tippje? Most egy friss felmérés adatai alapján eláruljuk a helyes megfejtést. És annyit segítünk, hogy közreadunk egy fotót az első helyen végzett ország fővárosáról.
A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását

A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását 

A vállalat bejelentette hogy elindítja a Wolt Ads-et annak érdekében, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa.
Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen

Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen 

Érkezett párlat Romániából, Szlovákiából, Szerbiából és Horvátországból is.
Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég

Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég 

A két hónapja feladott hirdetésben a Mere beszerzési menedzser pozícióra keres munkatársakat.
Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön

Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön 

Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a teljes egészében hazai tulajdonú Roastar Zrt.
A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának

A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának 

A limitált kiadású dobozok Nagy-Britanniában már megvásárolhatók.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.