Elismerés két hazai szállodának

Kihirdették a Business Traveller 2012-es legjobb turisztikai szolgáltatóknak járó díjait, amelyeket a brit utazók szavazatai alapján ítélnek oda. 

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idei évben a British Airways és a Singapore Airlines is négy díjat zsebelhetett be: a British Airways nyerte a "Legjobb légitársaság", a "Legjobb rövid távon közlekedő légitársaság", a "Legjobb Business Class" és a "Legjobb törzsutasprogram" díját, míg a Singapore Airlines lett a "Legjobb hosszú távon közlekedő légitársaság" és a "Legjobb ázsiai légitársaság", valamint az övé a "Legjobb turistosztály" és a "Legjobb fedélzeti személyzet".

Az Emirates-nek ítélték oda a "Legjobb First Class" díját, míg a Virgin Atlantic-é lett a "Legjobb Premium Economy Class", a Unitedet pedig a "Legjobb észak-amerikai légitársaságnak" szavazták meg.

A szállodák közül a "Világ legjobb üzleti szállodalánca" a Four Seasons Hotels and Resorts lett. A "Legjobb új üzleti hotelnek" választották meg a Fullerton Bay Singapore szállodát, a "Legjobb Budget Hotellánc" pedig a Premier Inn lett.

Az autókölcsönzők közül a világon és észak-amerikában a legjobb a Hertz lett, míg európai győztesnek az Avist szavazták meg az olvasók. A "Világ legjobb repülőtere" a Singapore Changi Airport lett.

Magyar sikerek is születtek a megmérettetésen: a Four Seasons Gresham Palace Budapest a harmadik, a Hilton Budapest a negyedik "Legjobb üzleti hotel" címet nyerte a kelet-európai szállodák kategóriájában. A Wizz Air is helyet vívott ki Kelet-Európa legjobb légitársaságai között, a céget csak az első helyezett LOT és a második helyzett CSA előzte meg a kategóriában. 

A nyertesek listája: 

Légitársaságok:  

Legjobb légitársaság:

  1. British Airways
  2. Singapore Airlines
  3. Cathay Pacific
  4. Emirates
  5. Qatar Airways

Legjobb rövid távon közlekedő légitársaság

  1. British Airways
  2. Swiss
  3. Lufthansa / SAS
  4. Eurostar

Legjobb hosszú távon közlekedő légitársaság

  1. Singapore Airlines
  2. British Airways
  3. Cathay Pacific
  4. Emirates

Legjobb törzsutas program

  1. British Airways Executive Club
  2. Lufthansa Miles & More
  3. Virgin Atlantic Flying Club
  4. United MileagePlus

Legjobb First Class

  1. Emirates
  2. British Airways
  3. Singapore Airlines
  4. Cathay Pacific

Legjobb Business Class

  1. British Airways
  2. Singapore Airlines
  3. Cathay Pacific
  4. Qatar Airways
  5. Emirates

Legjobb Premium Economy Class

  1. Virgin Atlantic
  2. British Airways
  3. Air New Zealand
  4. Qantas

Legjobb Economy Class

  1. Singapore Airlines
  2. Emirates
  3. British Airways
  4. Swiss

Legjobb észak-amerikai légitársaság

  1. United
  2. Air Canada
  3. Delta Air Lines
  4. American Airlines

Legjobb kelet-európai légitársaság

  1. LOT Polish Airlines
  2. CSA Czech Airlines
  3. Wizz Air
  4. Aeroflot

Legjobb fedélzeti személyzet

  1. Singapore Airlines
  2. Cathay Pacific
  3. British Airways
  4. Etihad Airways

Legjobb légitársasági szövetség

  1. Star Alliance
  2. oneworld
  3. SkyTeam

Legjobb diszkont légitársaság

  1. easyJet
  2. airberlin
  3. Flybe
  4. AirAsia

Legjobb ázsiai légitársaság

  1. Singapore Airlines
  2. Cathay Pacific
  3. Asiana Airlines
  4. ANA

Legjobb közel-keleti légitársaság

  1. Emirates
  2. Qatar Airways
  3. Etihad Airways
  4. Oman Air

Legjobb afrikai légitársaság

  1. South African Airways
  2. Kenya Airways
  3. Comair (British Airways)
  4. Ethiopian Airlines

Legjobb indiai légitársaság

  1. Jet Airways
  2. Kingfisher Airlines
  3. Air India
  4. IndiGo

Repülőterek

A világ legjobb repülőtere

  1. Singapore Changi Airport
  2. Hong Kong International Airport
  3. Dubai International Airport
  4. London Heathrow Airport

A legjobb reptéri vámmentes üzlet

  1. London Heathrow Airport
  2. Singapore Changi Airport
  3. Dubai International Airport
  4. Hong Kong International Airport

Legjobb európai repülőtér

  1. Amsterdam Schiphol Airport
  2. London Heathrow Airport
  3. Munich Airport
  4. Zurich Airport

A legjobb reptéri lounge

  1. Virgin Atlantic Clubhouse, London Heathrow
  2. British Airways T5, London Heathrow
  3. Cathay Pacific The Wing, Hong Kong
  4. Singapore Airlines SilverKris Lounge, Singapore

Szállodák

A világ legjobb üzleti szállodalánca

  1. Four Seasons Hotels and Resorts
  2. Hilton Hotels & Resorts
  3. Marriott Hotels & Resorts
  4. InterContinental Hotels & Resorts
  5. Mandarin Oriental

A legjobb üzleti szállodalánc Nagy-Britanniában

  1. Hilton Hotels & Resorts
  2. Hotel du Vin
  3. Marriott Hotels & Resorts
  4. Malmaison

A legjobb üzleti szállodalánc Európában

  1. Hilton Hotels & Resorts
  2. Sofitel
  3. Marriott Hotels & Resorts
  4. Kempinski

A legjobb üzleti szállodalánc Észak-Amerikában

  1. Marriott Hotels & Resorts
  2. Four Seasons Hotels and Resorts
  3. Hilton Hotels & Resorts
  4. Hyatt Regency

A legjobb üzleti szállodalánc a Közel-Keleten

  1. Jumeirah
  2. Rotana Hotels & Resorts
  3. Four Seasons Hotels and Resorts
  4. InterContinental Hotels & Resorts

A legjobb üzleti szállodalánc az ázsiai-csendes óceáni térségben

  1. Shangri-La Hotels and Resorts
  2. Mandarin Oriental
  3. Four Seasons Hotels and Resorts
  4. Conrad Hotels & Resorts

A legjobb üzleti szállodalánc Indiában

  1. Taj Hotels Resorts & Palaces
  2. Oberoi Hotels & Resorts
  3. Hyatt Regency

A legjobb diszkont szállodalánc

  1. Premier Inn
  2. ibis
  3. Holiday Inn Express
  4. Holiday Inn

Legjobb luxus szállodalánc

  1. Four Seasons Hotels and Resorts
  2. Mandarin Oriental
  3. Ritz-Carlton
  4. Shangri-La Hotels and Resorts

A legjobb szállodai hűségprogram

  1. Hilton HHonors
  2. Starwood Preferred Guest
  3. InterContinental Priority Club Rewards
  4. Marriott Rewards

A legjobb apartman vállalat

  1. Somerset Serviced Residences
  2. Citadines Apart’hotel
  3. Frasers Hospitality
  4. Ascott The Residence

Legjobb kis szállodalánc

  1. Malmaison
  2. Hotel du Vin
  3. Mandarin Oriental
  4. Kimpton Hotels

A világ legjobb üzleti szállodája

  1. Four Seasons Hong Kong
  2. Mandarin Oriental Bangkok
  3. Shangri-La Singapore
  4. The Peninsula Hong Kong

A legjobb új üzleti szálloda

  1. Fullerton Bay Singapore
  2. W London Leicester Square
  3. Corinthia London
  4. St Pancras Renaissance London

A legjobb üzleti szálloda Nyugat-Európában

  1. Four Seasons George V Paris
  2. Park Hyatt Paris-Vendôme
  3. Hotel Adlon Kempinski Berlin
  4. Hilton Arc de Triomphe Paris

A legjobb üzleti szálloda Kelet-Európában

  1. Hilton Prague
  2. Four Seasons Prague
  3. Four Seasons Gresham Palace Budapest
  4. Hilton Budapest

A legjobb üzleti szálloda Észak-Amerikában

  1. Waldorf Astoria New York
  2. Mandarin Oriental New York
  3. St Regis New York
  4. Four Seasons New York

A legjobb üzleti szálloda a Közel-Keleten

  1. Jumeirah Emirates Towers Dubai
  2. InterContinental Dubai Festival City
  3. Grosvenor House Dubai
  4. Park Hyatt Dubai

A legjobb üzleti szálloda az ázsiai- csendes óceáni térségben

  1. Shangri-La Singapore
  2. Mandarin Oriental Bangkok
  3. Four Seasons Hong Kong
  4. The Peninsula Hong Kong

A legjobb reptéri szálloda

  1. Regal Airport Hotel Hong Kong
  2. Sofitel London Heathrow
  3. Kempinski Hotel Airport Munich
  4. Sofitel London Gatwick

A legjobb brit üzleti szálloda

  1. InterContinental London Park Lane
  2. London Hilton on Park Lane
  3. The Dorchester London
  4. Mandarin Oriental Hyde Park London

Szárazföldi közlekedés

Legjobb brit belföldi vasúti szolgáltatás 

  1. Virgin Trains
  2. Heathrow Express
  3. First Great Western
  4. East Midlands Trains

A világ legjobb autókölcsönzője

  1. Hertz
  2. Avis
  3. Sixt
  4. Europcar

A legjobb autókölcsönző Európában

  1. Avis
  2. Hertz
  3. Sixt
  4. Europcar

A legjobb autókölcsönző Észak-Amerikában

  1. Hertz
  2. Avis
  3. Alamo
  4. Budget

Egyéb: 

Kedvenc bőrönd márka

  1. Samsonite
  2. Tumi
  3. Rimowa
  4. Antler

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.