hirdetés
hirdetés

Kié a legsikeresebb turisztikai kommunikációs projekt?

Keressük a turisztikai szektor kommunikációs versenyén, az Iránytű 2014-en.

hirdetés

A Turizmus Trend idén is meghirdeti immár hagyományos kommunikációs versenyét.  Tavaly több mind 50 pályamű érkezett be felhívásunkra, közülük 26 részesült a szakmai zsűri vagy a nagyközönség elismerésében.  Most ismét keressük a legjobb turisztikai kommunikációs projekteket!

Az Iránytű kommunikációs verseny célja, hogy megtalálja és díjazza azokat a projekteket, melyek kommunikációs szempontból kiemelkedtek a mezőnyből. Az elmúlt években a szakmai zsűri magas pontszámmal értékelte a kreatív ötleten alapuló megoldásokat, például egy közösségi kampányban vagy egy esemény kapcsán. Kereste a leghatékonyabb reklámkampányokat, melyek kiemelkedő számokat produkáltak a célcsoport elérésében, illetve elismerte a dizájnos, igényes kivételezésű munkákat.

A beérkezett anyagokat elismert szakmai zsűri fogja pontozni. Idén többek között a Turizmus Trend főszerkesztője, Szántó Zoltán és key account managere, Mráz Gergő, a Professional Publishing Hungary művészeti vezetője, Krémer Julianna és senior grafikusa, Körömi Csenge fogja értékelni a pályamunkákat. További zsűritagok felkérés alatt…

Az Iránytű 2014 kategóriái:

  1. print – katalógus, szórólap, direct mail
  2. web – weboldal, közösségimédia kampány, mobilfelületen való megjelenés (applikáció, mobilra optimalizált weboldal)
  3. eseménymarketing – minden, ami a valós életben történt: esemény, hostesspromóció, szórólapszórás, kóstoltatás, flashmob
  4. kommunikáció az eladás helyén (POS) – minden, ami a POS-ban történik: utazási iroda, illetve információs iroda belső kialakítása a kirakattal, illetve szálloda recepciója
  5. hirdetések – mindenfajta „vásárolt” médiamegjelenés: print, web, tévé, rádió, óriásplakát
  6. reklámkampányok – integrált akciósorozatok, amelyek legalább két csatornát/médiumot használtak

Az elmúlt év tapasztalatai alapján webes kategóriánkat a fejlődő telefonra optimalizált weboldalak és az alkalmazások népszerűsége miatt webes kategóriánkat kibővítettük, így már az ilyen típusú pályamunkánk is versenyben vannak az oklevelekért.

Az idén először a gördülékenyebb nevezés érdekében a szervezők már nem csak dvd-n keresztül, postai úton várják a nevezéseket, hanem bármely elektronikus fájlmegosztón keresztül fogadják a szükséges anyagokat. 

Nevezési határidő: február 28., péntek 18:00

További információért kattintson ide!

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés