hirdetés
hirdetés

Kukkantson be a Fireflies titokzatos világába!

Idén novemberi, balatonfüredi szemináriumáról tett közzé egy összefoglaló videót a Swiss Halley-utód Fireflies online utazási iroda. Volt ott minden: könnyek, vastaps és ováció.

hirdetés

A sokak számára kissé rejtélyes, MLM-rendszerben működő cég szálláshelyeket, repülőjegyet, transzfert és programokat értékesít, és országszerte egyre többen lépnek be a rendszerükbe.

Az utazási irodások körében ismert probléma, hogy manapság egyre többen foglalják le utazásaikat online, a Fireflies pedig szintén egyre több utast szipkáz el a szervezőktől. A svájci székhelyű cég elnök-vezérigazgatója, Ulrich Märki a szemináriumról készült videóban elmondta: „Biztosak lehettek benne, hogy a Fireflies, sok-sok kreatív ötletének erejével hajtva be fog törni a nagy szereplők közé és felkavarja a piacot.” Érdekesség, hogy az eseményen előadást tartott a spanyolországi Ferrari Land témaparkot üzemeltető Port Aventura nemzetközi sales menedzsere is.

A Fireflies weboldala szerint a cég partnerei közé tartozik a BDO Global, az ERV biztosítótársaság és az ETOA – European Tourism Association. Hogy pontosan mivel foglalkozik a Fireflies, azt ide kattintva olvashatja el.

A Fireflies 2017. május 27-én újabb szemináriumot tart tagjai számára, ezúttal Budapesten.

Nézze meg a szemináriumról készült összefoglaló videót:



A Fireflies-ról, azaz korábbi nevén Swiss Halleyről a Prezire is felkerült egy előadás, amely bemutatja a cég tevékenységét:

 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 5.5 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jó szálláshely seholföldön
Utazásunk a Fireflies portálon történt foglalással indult és kellően bizarr ahhoz, hogy beszámoljunk róla. Mivel igen sok pénzünk ragadt ebben a pénznyelő
rendszerben, kínunkban a tavaszi szünetben foglaltunk az oldalon szállást. Akinek csak a gondolat leghalványabb kezdeménye is átfutott a homlokán, hogy felkeresi a
portált, kérjük, ne tegye! Párhuzamosan ellenőriztük az árakat a Bookingon is. Természetesen fireflieséknál minden 20-40%-kal volt úgy drágább, hogy még reggeli sem
volt benne és csak 1 gyerekre lehetet szállást foglalni. Éljen a családbarát turisztikai megközelítés! Gyakorlatilag úgy kell mindig foglalni szállást, hogy nem tudjuk,
hogy lesz-e hely a 2. gyereknek, vagy azt milyen felárral kapjuk meg a helyszínen. „Kalandvágyó” emberek vagyunk, mit nekünk egy hiányzó ágy, nekivágtunk. (Ha nem
tesszük, még több pénzünk úszik el szépen Svájc felé…)
Kaland 1.0: A németországi fireflieses voucherre írt hotel és annak a címe nem is létezett. Több órás keresgélés után kiderült, hogy abban a városban sohasem volt
ilyen hotel, hanem 40 km-el arrébb van és már 1,5 éve eladták és már a neve is megváltozott. Gondolhatjátok milyen jó volt este 9-kor a gyerekekkel még utazni 1 órát,
mire megtaláltuk azt a szállót, amit kerestünk. Más név, más, város, más cím! Mindezt németül kommunikálva!
Kaland 2.0: Amikor megérkeztünk, akkor ugyan volt egy foglalásunk, de még kellet egy óra, amíg kiderítették, hogy milyen cég foglalta be ezt náluk, mert a Fireflies-al
ők nem voltak kapcsolatban. Itt szerepelt reggelink is a foglalásban, de azt meg nem akartak adni, ekkor már azonban nem voltunk türelmesek és felháborodásunkra mégis csak
kénytelenek voltak. Mivel a végén egészen jóban lettünk a helyi menedzserrel így megengedte azt is, hogy lefotózhassuk, hogy a Fireflies mennyiért foglalta le nekünk a
szállást. Ezt 344 euro összegért tette, vagyis neki ennyibe került, mi majdnem 200ezret fizettünk átszámítva a fireflies-os vouchereket + extra dollárokat is
beszámítva! Tehát iszonyatos lehúzás az egész, pedig az üzleti modell, amire hivatkoznak, akár szakmailag rendben is lenne, de mindent elrontatnak az iszonyatos
pénzéhséggel.
Kaland 3.0: Az osztrák foglalásunk is 100 ezerrel olcsóbb lett volna, ha időben le tudtuk volna foglalni a bookingon REGGELIVEL! Itt azonban ez már feláras kategória. A
Fireflies világban egy gyémánt voucher kb 80e Ft, egy napocska kb 7-8000 Ft, amit gyakorlatilag semmire nem tudunk felhasználni. Év végén lejár és van belőle 140 db! Ez a
Fireflies. A túlárazott, nehezen foglalható szálláshelyek portálja, ahol az ügyfél=fejőstehén.
#
Nekem nagyon jók a tapasztalataim a Fireflies turisztikai nagykereskedővel.
Átlagban 30-40%-kot szoktam megtakarítani a piachoz képest, ami foglalásonként átlagosan 120.000 forintot jelent.
A koronavírus miatt nem tudtunk elutazni Milánóba március végén. A kb. 200.000 forintos foglalásomat a cég elintézte, hogy visszakaphassam. Másfél hét múlva a
számlámon volt az összeg, valamint a turisztikai igazgató is arról számolt be, hogy 99%-ban sikerült az összes nem lemondható foglalások visszatérítése. Azaz a
koronavírus alatt nem volt utazói károsultjuk.
Érdemes jobban utána nézni, hiteles forrásból az információknak. Én személy szerint nagyon hálás vagyok nekik, hogy velük utazhatok! :)
Találtam egy videót az utazói tapasztalatokról, ajánlom figyelmetekbe:
https://youtu.be/BLhr6qtWaP8

Szekér Mátyás
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk