hirdetés
hirdetés

Magyar dizájn pop-up bolt nyílt Londonban

Két hónapon keresztül közel 30 magyar tervező és márka mutatkozhat be a londoni Boxpark bevásárlóközpont Hungarian Design Pop Up Store-jában, írja a Kreatív Online.

hirdetés

A magyar dizájnt szeretné népszerűsíteni a szigetországban a nemrég alakult londoni Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara a londoni Boxpark bevásárlóközpontban található Magyar Design Pop Up Store-ral. Az üzletben két hónapon keresztül, közel 30 magyar tervező és márka mutatkozhat be kéthetes időszakokban, közben pedig a szervezők programokkal is készülnek. 

A szállítmányozási konténerekből kialakított Boxpark bevásárlóközpont ötletét két éve álmodta meg Roger Wade alapító, aki kizárólag ideiglenes üzleteket (pop up store) kínál, egy héttől három hónapig terjedő időszakokban. 

Az első hullám tervezői
Folqa CollectionPapr!kumMatyodesignTisza CipőChochoMeKiss MiklósAiAIÉThe Room Magazine

További tervezők júliusban
Imogen, Agnes Kovacs leatherDyan ShoesBeta VersionBalazs LillaThe BoookGabriella AsztalosAmanche

Augusztusi tervezők
AeronAnh TuanJulia KaldyNUBUUSE UnusedThe Hedonist Perfume by Viktoria Minya

A boxparkos konténert a kamara pályázat útján nyerte el, és olyan márkákat választottak ki, amelyekről úgy gondolják, hogy megfelelően tudják képviselni a magyar dizájnt Londonban, illetve a helyi vásárlóközönség érdeklődésére is számot tarthatnak - tudtuk  meg Iványi Orsolyától, a projektet szervező Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara marketingvezetőjétől. 

A bolt belülről
A londoni magyar pop-up üzlet fotóiért kattintson!

"A kiállítók kiválasztása során igyekeztünk minden szempontot figyelembe venni: a részvevők között van pályakezdő, befutott és kevésbé befutott tervező is, ismert és kevéssé ismert márkanevek, vannak ikonikussá vált hazai termékek, vagy éppen olyanok, amelyekről még a hazai közönség sem tudja, hogy magyarok, vagy magyar vonatkozásúak lennének. A kiállítók között, a teljesség igénye nélkül, lesz ruházat és cipő, ajándéktárgy, grafika, édesség, bicikli, parfüm, paprikamalom, kozmetika, ékszer, táska, magazin” – mondta el a kamara munkatársa. A Hungarian Design Project kreatívigazgatója Kiss Miklós. 

Júliusban és augusztusban a magyar pop-up üzletben lesz csokoládé- és marcipánkóstoló (ChochoMe és Amanche), M55 bicikli-, Minya Viktória parfüm- és Omorovicza luxuskozmetika bemutatója.  

A kamara parnere a projektben Ernő László.

A tavaly ősszel alakult londoni Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara független, civil szervezet, amely arra törekszik, hogy előmozdítsa és segítse a befektetést, a kereskedelmet és a turizmust Magyarország és Nagy-Britannia között. A szervezet a jövőben is folytatni kívánja a magyar kreatívipar bemutatását Londonban, így várja a dizájnereknek jelentkezését.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk