Megvan az Iránytű shortlistje

Tucatnyi kiváló alkotást talált a szakmai zsűri a kommunikációs versenyre beadott pályaművek között.

Néhány nappal ezelőtt összeült a szakmai zsűri, és elbírálta az idei Iránytű kommunikációs versenyre érkezett pályaműveket. A versengésre 60 nevezés érkezett hat kategóriában a versengést meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába, közülük összesen 29-et emelt ki a shortlistre a zsűri.

A bíráló bizottság tagjai voltak: Lunczner Ádám, a SmartAdNetwork Kft. marketingigazgatója, Déri Szilvia, a Tensi Holiday marketingigazgatója, Körömi Csenge, a Kreatív Csoport grafikusa, Krémer Julianna, a Professional Publishing művészeti vezetője, Mráz Gergő, a Turizmus Trend lapmenedzsere és Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője.

A zsűri a legmagasabb színvonalú munkákat juttatta a shortlistre, a nyertesek listáját a kiadó az április 7-i ünnepélyes eredményhirdetésen hozza nyilvánosságra a Hotel Benczúrban.

Bővebb információ a díjátadóról itt!

Mind a shortlistra került pályaművek, mind a dobogós helyezettek képviselői elismerő oklevélben részesülnek. Idén először díjazzuk 2013 Turisztikai Kommunikációs Kampányát is.

És most lássuk, kik kerültek az Iránytű shortlistjére:

Print kategória

QUAESTIO Kommunikációs Zrt. - Lifestyle Hotel Mátra***Superior

QUAESTIO Kommunikációs Zrt. - ETO PARK HOTEL ****Business&Stadium Győr

Budavár Tours Kft. - Budavár Tours Kft. Utazási katalógus 2014 tavasz-nyár-ősz

Irány Pécs Turisztikai Nonprofit Kft. - Visit Pécs Szellem/ Tér/Kép

Győri Megyei Jogú Város Önkormányzata - II. Győri meséskönyvem - városfelfedezés játékos formában

Mecsekerdő Zrt. - Irány az erdő!

Mellow Mood Invest Kft. - Buddha-Bar hotel Budapest Klotild Palace: Best International Hotel Interior 2013-2014 pályázati anyag

Miskolc és Térségi Turisztikai Egyesület - Asztalra varázsolt vendégszeretet

Monogramma Kft. - Baggio katalógus

AGRA kommunikációs csomag - AGRA Kulturális Utazási Társaság

Web kategória

CRB CITYRAMA Kft. - Megújult a Cityrama weboldala

Budavár Tours Kft. - Hellovilag.hu új utazási magazin a Budavár Tours égisze alatt Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. - Hajdószoboszló Online

AGRA kommunikációs csomag - AGRA Kulturális Utazási Társaság

Az "Én Légitársaságom" díj - Weco Online Kft. És Live PR Kft.

Aquaworld Budapest - Family Wellness - Együtt pihen a család!

Eseménymarketing

Szallas.hu Kft., kommunikációs partner: SAKKOM Interaktív Kft. - Az Év Szállás verseny

Aquaworld Budapest - II. Aquaworld Ergométeres-és Medencés Sárkányhajó Kupa

Gyermek Képviselőtestület Gyenesdiáson - Kaboom

Hirdetések

QUAESTIO Kommunikációs Zrt. - Lifestyle Hotel Mátra***Superior

Sostó-Gyógyfürdők Zrt. - "Mi már készülünk a nyárra!"

Spirit Hotel Gyógyszálloda Kft. - Harmónia testnek és léleknek

HG 360 Reklámügynökség Kft. - Magyar Turizmus Zrt. - külföldi imázsfilm (30sec Tv Spot)

Hungary NEXT ország-márka-műhely - Hungary NEXT koncepció országmárka

Kommunikáció az eladás helyén

MIDMAR Nonprofit Kft Tourinform Miskolc - Miskolc Bolt - Miskolc kávézó- Információs iroda Miskolc szívében

Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. - Nyíregyháza az Utazás 2013 nemzetközi idegenforgalmi kiállításon

Reklámkampányok

Front Page Communications - Termáljég Kúra

HG 360 Reklámügynökség Kft. - Magyar Turizmus Zrt. - külföldi imázskampány

KLM - Ajándékozza a világot karácsonyra!

 

A pályázóknak köszönjük a részvételt, a shortlisteseknek gratulálunk!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.