A legtutibb strandok és fesztiválok egy helyen

A Magyar Turizmus Zrt. vízparthoz kötődő aktív és kulturális turisztikai kampányának célja, hogy kimozdítsa és belföldi utazásra ösztönözze a magyar lakosságot a vízpartok közelébe, de nem csak fürdőzési céllal.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jön a fesztiválszezon, vízpartjaink pedig számtalan kikapcsolódási lehetőséget kínálnak, rengeteg vidám percet és kalandot tartogatnak mindenki számára, kulturális programokkal, illetve aktív turisztikai lehetőségekkel összekapcsolva. A nemzeti turisztikai marketingszervezet induló kampányában zsongásra inspirálja és konkrét utazási csomagokkal éri el az összes régióban a nyaralásra vágyókat. Állóvizeink mellett folyóink mentén is akad bőven látni- és tennivaló. A kampány fontos célja, hogy a SZÉP Kártya szálláshelyi felhasználását is tovább erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

A hazai lakosság felé irányuló marketingkommunikáció célja egyrészt a szemléletformálás, másrészt konkrét ajánlatokkal ösztönözni a belföldi utazást.

A Magyar Turizmus Zrt. folytatja a 2013-ban bevezetett és jól bevált, valós motivációt jelentő évszakos termékkampányokat, melyeket az utazás mint élmény és az utazáskor elérni kívánt életérzés, hangulat köré csoportosít.

A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, tehát zsongásra hív.



Új kampányszlogenek

"Minden kaland egy lépéssel kezdődik! – Ötletek vízen és vízparton", "Egy kaland százat csinál! – Fesztiválok egész nyáron" – ezekkel a szlogenekkel indult el a legújabb országos stratégiai termékkampány, mellyel a hazai lakosság figyelmét kívánják az itthoni nyári, vízparti üdülési lehetőségekre irányítani. A május közepétől július közepéig zajló kampányban nagy tavaink mellett szerephez jutnak a kisebb, ámde annál változatosabb kikapcsolódási lehetőségeket kínáló, még kevésbé ismert „vizes" úti célok is.

A www.itthon.hu oldalon a Nyár – 2014 menüpontban válogathatunk többek között a legjobb strandok, a nyár legjobb kulturális, gasztronómiai és családi fesztiváljai között, de érdemes átlapozni az MT Zrt. ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai programajánló magazinját is.

A kampány kreatív anyaga július közepéig látható országszerte közterületi és járműreklámokon, nyomtatott médiumokban, valamint internetes felületeken.


Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül
Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.