A Balatonra akarja visszacsábítani a német turistákat az MT. Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága az elmúlt hetekben közös kampánnyal hívta fel a vízparti üdülést keresők és a last minute foglalást előnyben részesítők figyelmét a balatoni ajánlatokra.

A kampány első lépéseként Németország legnagyobb nyaralóházakat forgalmazó cége, a Novasol több mint 80 ezer címre kiküldött Balaton hírlevelével május közepén csábított a magyar tengerhez. Június 1-én indult az Mt Zrt. és az FTI Touristik GmbH közös akciója, amely a 300 FTI franchise partnert, illetve az utazási irodákban és környékén megforduló közönséget egyaránt megszólítja. A Balaton a Flugbörse, a Sonnenklar TV és a 5 vor Flug lánc irodáiban van jelen 4 héten keresztül 30 másodperces spotokkal, amelyek naponta 50 alkalommal láthatók 230 kirakati, valamint 120 irodán belüli képernyőn. Az 75 ezer FTI ügyfelének Balaton hírlevelet is kiküldtek. Június közepén egy másik nagy német cég, a DERTOUR reklámozta Közép-Európa legnagyobb tavát. A népszerű utazásszervező honlapján a DERTOUR kínálatában szereplő balatoni szállodákra mutató Balaton teaser volt látható. Az iroda 20 ezer ügyfele szintén kapott Balaton hírlevelet. Június végén a cégcsoport egy másik tagja, az ADAC Reisen hirdeti majd a Balatont a 10 ezer címre eljutó hírlevelében.

Szintén június 1-én indult Németország egyik legismertebb utazási oldalával, a weg.de-vel közös Balaton-kampány. A népszerű portál nyitóoldalán június közepéig Balaton Teaser és Flash Banner hívja fel a látogatók figyelmét egy Balaton microsite-ra. A vízparti élmények mellett a hirdetésekben felhívják a figyelmet a megújuló gasztonómiára, a borászok kínálatára és az aktív turisztikai kínálatra is. Júniusban és júliusban erre az oldalra irányítja a kattintókat Bajor Labdarúgó Szövetség hirdetése is.

Németország hazánk legjelentősebb küldőpiaca, tavaly több mint kétmillió vendégéjszakát töltöttek német vendégek Magyarország kereskedelmi szálláshelyein. A Magyar Turizmus Zrt. kiemelt célja, hogy népszerűsítse Magyarországot a potenciális fiatal utazók körében is: a legnagyobb számú fiatal utazó Németországból, Franciaországból és az Egyesült Királyságból indul útnak Európában. Németország esetében a fiatalok nagy hányada, 7 millió ember utazik, így van még bőven potenciál számunkra ezekről a területekről a fiatal beutazó turisták tekintetében.

Forrás: Vendég & Hotel

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.