A Balatonra akarja visszacsábítani a német turistákat az MT. Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága az elmúlt hetekben közös kampánnyal hívta fel a vízparti üdülést keresők és a last minute foglalást előnyben részesítők figyelmét a balatoni ajánlatokra.

A kampány első lépéseként Németország legnagyobb nyaralóházakat forgalmazó cége, a Novasol több mint 80 ezer címre kiküldött Balaton hírlevelével május közepén csábított a magyar tengerhez. Június 1-én indult az Mt Zrt. és az FTI Touristik GmbH közös akciója, amely a 300 FTI franchise partnert, illetve az utazási irodákban és környékén megforduló közönséget egyaránt megszólítja. A Balaton a Flugbörse, a Sonnenklar TV és a 5 vor Flug lánc irodáiban van jelen 4 héten keresztül 30 másodperces spotokkal, amelyek naponta 50 alkalommal láthatók 230 kirakati, valamint 120 irodán belüli képernyőn. Az 75 ezer FTI ügyfelének Balaton hírlevelet is kiküldtek. Június közepén egy másik nagy német cég, a DERTOUR reklámozta Közép-Európa legnagyobb tavát. A népszerű utazásszervező honlapján a DERTOUR kínálatában szereplő balatoni szállodákra mutató Balaton teaser volt látható. Az iroda 20 ezer ügyfele szintén kapott Balaton hírlevelet. Június végén a cégcsoport egy másik tagja, az ADAC Reisen hirdeti majd a Balatont a 10 ezer címre eljutó hírlevelében.

Szintén június 1-én indult Németország egyik legismertebb utazási oldalával, a weg.de-vel közös Balaton-kampány. A népszerű portál nyitóoldalán június közepéig Balaton Teaser és Flash Banner hívja fel a látogatók figyelmét egy Balaton microsite-ra. A vízparti élmények mellett a hirdetésekben felhívják a figyelmet a megújuló gasztonómiára, a borászok kínálatára és az aktív turisztikai kínálatra is. Júniusban és júliusban erre az oldalra irányítja a kattintókat Bajor Labdarúgó Szövetség hirdetése is.

Németország hazánk legjelentősebb küldőpiaca, tavaly több mint kétmillió vendégéjszakát töltöttek német vendégek Magyarország kereskedelmi szálláshelyein. A Magyar Turizmus Zrt. kiemelt célja, hogy népszerűsítse Magyarországot a potenciális fiatal utazók körében is: a legnagyobb számú fiatal utazó Németországból, Franciaországból és az Egyesült Királyságból indul útnak Európában. Németország esetében a fiatalok nagy hányada, 7 millió ember utazik, így van még bőven potenciál számunkra ezekről a területekről a fiatal beutazó turisták tekintetében.

Forrás: Vendég & Hotel

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.