A Rich Content and Branding szolgáltatást igénybe vevő légitársaságok teljes tartalmában be tudják mutatni az általuk képviselt márkák kínálatát az utazási szolgáltatások megrendelői számára éppúgy, mintha saját honlapjukon tennék. A Travelport megoldása lehetővé teszi számukra, hogy gazdag tartalmú termékleírásokat és grafikákat, opcionális vagy kiegészítő termékeket is megjelenítsenek – a „fare families” (viteldíjcsalád) termékeket is beleértve – és a légitársaságoknak ellenőrzést biztosít azt illetően, hogy miként jelennek meg a termékeik az utazási irodákban dolgozók monitorjain.
Ezen kívül a légitársaságok egyes céges vevőik és utazási irodák számára személyre szabott ajánlatokat, valamint inkluzív és céges kedvezményeket tartalmazó árakat kínálhatnak, amelyeket egyszerűen tudnak bemutatni és promotálni. Ezen megoldások révén a légitársaságok nem egyszerűen csak fenntarthatják, de meg is különböztethetik a márkájukat a közvetett csatornán keresztül.
Rich Content and Branding szolgáltatása kiemeli a Travelportot a versenytársak közül a közvetett értékesítési csatornákon, és továbbra is lendületesen fejlődik, melynek eredményeképpen már kb. 160 légitársaságra vonatkozóan került teljes megvalósításra.
Robin Ranken, a Travelport európai légitársasági kapcsolatokért felelős vezetője az alábbiakat nyilatkozta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az Air France–KLM úgy döntött, csatlakozik a Travelport Rich Content and Branding szolgáltatásához, és ennek révén kiaknázza az ágazatban egyedülálló innovatív értékesítési képességeinkben rejlő lehetőségeket.”