Erdei Bálint megköszönte a Parlament Látogatóközpontjában dolgozó kollégák rugalmas, segítőkész hozzáállását, a tapasztalatok alapján jó az együttműködés az egyéni foglalások és a csoportos foglalások esetében is. Ezt követően az alábbi kérésekkel fordult Szigeti Gáborhoz:
Foglalási rendszer, lemondási határidő
Az utazási irodák visszajelzései alapján Erdei Bálint kérte a három napos lemondási határidő csökkentését, és jelezte, hogy bár a foglalási rendszer jól működik, de vannak kisebb fennakadások, amikor a rendszer „lefagy”, foglalásokat nem lehet rögzíteni, és telefonon sem lehet jelezni a hibát.
Jegyárak
A korábbi, a szezon közepén érvényesített jelentős áremelésekre hivatkozva kérte, hogy legalább 1 évre előre tájékoztassák az irodákat az áremelésről, hogy a külföldi partnerekkel kötött szerződések aláírásakor a következő szezon árai már ismertek legyenek.
Országház megközelíthetősége, parkolás
A MUISZ elnöke jelezte a buszok parkolásának nehézségeit, valamint a dél-észak irányból történő autóbuszos érkezés esetén a Látogatóközpont akadálymentes megközelítésének hiányát, ami különös nehézséget okoz az idősebb, bottal járó vagy kerekesszékes turistáknak.
Jutalék
Erdei Bálint kérte a jelenlegi jutalékkulcsok növelését és az egyes jutaléksávokhoz szükséges minimális forgalom csökkentését is, figyelembe véve az utazási irodák más szolgáltatókkal kialakított gyakorlatát.
Szigeti Gábor jelezte, hogy kiemelten kezelik az Országház idegenforgalmi szolgáltatásainak fejlesztését, és a működéssel kapcsolatos észrevételeket, problémákat a MUISZ Titkárságán keresztül is megküldhetik, de az [email protected] email címen is fogadják az e-maileket.
Természetesen amint választ kap a MUISZ a feltett kérésekre, értesíteni fogja tagjait. A MUISZ szívesen közvetíti a tagok további észrevételeit is a jövőben, melyeket a titkárság [email protected] email címre várnak.
Forrás: Turizmus Online