A Turizmus Trend kiadója, a Professional Publishing Hungary a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ szakmai támogatásával immár második alkalommal rendezi meg a turisztikai marketing aktuális trendjeivel foglalkozó konferenciáját 2017. október 10-én a Buddha-Bar Hotel Budapestben (1052 Budapest, Váci utca 34.).
A rendezvényen izgalmas előadások és előremutató kerekasztal-beszélgetések várják a turisztikai marketing aktuális kérdései iránt érdeklődő turisztikai és marketinges szakembereket. A rendezvény kiváló alkalom a kapcsolatépítésre a marketing, a média és a turisztikai szakma képviselői között.
A szakmai program Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, ügyvezetőjének köszöntőjével indul, utána Bánhegyi Zsófia, Magyar Turisztikai Ügynökség, vezérigazgató-helyettese tart előadást Állami turizmusmarketing új utakon címmel.
A generációelmélet áll a következő előadás középpontjában. Dr. Bernschütz Mária, a BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszékének egyetemi adjunktusa a célcsoportképzés és szegmentáció kérdéskörét járja körül.
Az elméleti bevezetőt követően lehetőség lesz a gyakorlati példák megismerésére azon a kerekasztal-beszélgetésen, amelyen részt vesz Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., értékesítési és marketing igazgatója, Mizda Katalin Veronika, a Csodák Palotája Nonprofit Kft. ügyvezetője és Schlett Anna, a Magyar Nemzeti Galéria, kommunikációs főosztályvezető, valamint Kovács Krisztina, a sárvári Spirit Hotel értékesítési és marketing igazgatója.
.A következő előadó, Kelemen Árpád, a PwC Magyarország senior tanácsadója az adatok fontosságának kérdését elemzi a marketing területén. Milyen adatokat használjunk a marketingstratégia elkészítése során, és honnan szerezzük be ezeket – ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők.
Az előadás után Bánlaki D. Stella, a Forbes főmunkatársa moderál a témáról kerekasztal-beszélgetést Gandera Balázs, az Intren Kft., ügyvezetője, Hardy Mihály, Budapest Airport Zrt., kommunikációs igazgató és Bodrogi Bozán András, a Google Ground, Regional Google Trainer (felkérés alatt) részvételével.
Dörnyei Otilia, a GfK üzletág-igazgatója előadásában a digitalizáció és az okoseszközök szerepét járja körül a turizmusmarketingben.
Az élményközpontú utazás témakörével foglalkozik a konferencia következő blokkja, amelynek bevezető előadását Puczkó László, Az attrakciótól az élményig című könyv szerzője tartja. Ezt követően kerekasztal-beszélgetés következik a témáról Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztőjének moderálásával.
Résztvevők: Erdei Bálint, a Cityrama ügyvezetője, Christian Brandmayer, a Budabike alapítója, Magyar Vilma, a budapestUNDERGUIDE, alapítója, valamint Kovács Balázs, a GD Consulting tulajdonosa, aki bemutatja a Linz, 2017 - életművészet központú tematikus év koncepcióját is.
A szakmai program végén még egy kerekasztal-beszélgetést tervezünk, amelynek középpontjában a budapesti nagyrendezvények és a Budapest márkaépítés áll. Vereckei András, a Turizmus Trend szerkesztőjének moderálása mellett Balogh Sándor, a Bp2017 Nonprofit Kft., gazdasági igazgatója, Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. cégvezetője, valamint Bán Teodóra, a Szabad Tér Színház Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft., ügyvezetője mondja el véleményét a témáról.
Az egész napos konferencia kávészüneteiben és az ebéd ideje alatt lehetőségük van a résztvevőknek kapcsolatépítésre. A turizmus és a marketing aktuális kérdései iránt érdeklődő minden szakembert várunk a rendezvényre!
További információért és jelentkezésért kattintson IDE.