Az Amadeus egyik legújabb fejlesztése, az Amadeus Offers pozitívan válaszol erre a kérdésre. Az automatizált megoldással egy utazási iroda alkalmazottjának mindösszesen 1 percre van szüksége ahhoz, hogy ajánlatot küldjön az érdeklődő számára, ráadásul akár magyar nyelven is. Az Amadeus Offers a légitársaságok kedvét is keresi, mivel az ajánlatadáskor nem kerül lefoglalásra a hely, így nem blokkolja feleslegesen az ülőhelykészletet. A foglalhatóság emellett megbízható, mivel az ajánlat készítésekor az ülőhelyek státuszát és a foglalási osztályhoz tartozó árat ellenőrzi a rendszer.
További finomság, hogy tetszőleges szervízdíj is hozzáadható úgy a repülőjegyek, mint a szállodaszobák áraihoz. Az ajánlatokat a leendő utas e-mailben kapja meg, amelyben többek között láthatóak a díjtétellel kapcsolatos legfontosabb információk is (módosíthatóság utazás előtt/után, minimum/maximum stay). Az utas visszajelzése alapján a tényleges foglalás egyetlen mozdulattal elkészíthető és máris kiállítható az elektronikus repülőjegy.
Az Offers az Amadeus Magyarország bármelyik partnere által használható és már több iroda aktívan használja is a magyar piacon. Elég a Selling Platform szoftver és a megoldást egyaránt használhatja IATA iroda és nem IATA partnere is.
Az egyperces magyar nyelvű ajánlatadásról készült videó megtekinthető itt.
Bővebb információ: [email protected] +36 1 880 1100
Forrás: Turizmus Online