Az utat az MT Zrt. képviselete, a Four Seasons Gresham Palace Hotel, valamint az IMS Budapest közösen szervezte, az MT Zrt. Kongresszusi Igazgatóságának koordinációjával.
A négynapos tanulmányút programjában a legjelentősebb – az amerikai piac számára érdekes – programok, és helyszínek bemutatása szerepelt. A meghívott partnerek még nem jártak Magyarországon, a szervezett program, a desztináció elbűvölte az amerikai döntéshozókat.
A hármas szakmai összefogás jó példája annak, hogy az adott piacon érdekelt partnerek professzionális, és minden szakmai elvárásnak megfelelő programot képesek ajánlani bármilyen piaci szegmens részére.
A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete továbbra is az erőteljes B2B tevékenységre fókuszál, amelynek részét képezte ez a tanulmányút is. Roadshow-k, tanulmányutak és célzott szakmai találkozók, programok keretében kívánja bemutatni Magyarországot, hatékony együttműködésben a hazai partnerekkel.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.