Nerm is szaporítanánk a szót, vágjunk bele, és lássuk a shorlisten bejutottakat és a díjazottakat! És ne felejtsék el a cikk végén az eseményről fotósunk, Egry Tamás által készített képeket megtekinteni!
- 1. VÁROS
DIGITÁLIS:
Az online zsűrizést követően shortlistre jutott:
• Guide.me Budapest
• Hello.Tourist!
• Zalaegerszeg turisztikai weboldala
BRONZ:
Guide.me Budapest
Pályázó: a Guide.me Budapest
BRONZ:
Hello.Tourist!
Pályázó: PiQStudios
ARANY :
Zalaegerszeg turisztikai weboldalért
Pályázó: Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Önkormányzata
- 2. VÁROSRÉSZ
DIGITÁLIS:
Shortlistesek:
• Budapest legkisebb kávézója
• Óbuda turisztikai imázsfilm
ARANY:
Budapest legkisebb kávézója
Pályázó: Esernyős Óbudai Kulturális, Turisztikai és Információs Pont
VIDEO: 1. GAZLAMPA-IMAGEFILM
{video|id=4046|width=580}
EGYÉB:
Shortist:
• Bartók Béla Boulevard
EZÜST:
Bartók Béla Boulevard
Pályázó: Bartók Béla Boulevard
- 3. RÉGIÓ, TÁJEGYSÉG
PRINT:
Shortlist:
• Legendás kártyák
• Pest megye - Magyarország kicsiben
BRONZ:
Legendás kártyák
Pályázó: Effix-Marketing
DIGITÁLIS:
• Geotúrák mobillal Észak-Magyarországon - GUIDE@HAND BNP
• Indulj el!
• Murafölde - murafolde.com
• Ökoturizmus 3 megyében - a BNPI ökoturisztikai kínálatának megjelenítése a megújult bnpi.hu oldalon
ARANY:
Indulj el!
Pályázó: Friendly™ Creative Innovation Space,
Megbízó: Suzuki Magyarország
VIDEO: 2. Suzuki_Indulj_el
{video|id=4047|width=580}
EGYÉB:
A pályázók közül egy jutott be döntőbe:
• Komplex új arculat az ökoturisztikai célközönség bővítésére a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
EZÜST:
Komplex új arculat az ökoturisztikai célközönség bővítésére a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
Pályázó: Bükki Nemzeti Park Igazgatóság
- 4. FESZTIVÁL:
PRINT:
Shortlisten:
• Belvárosi Pálinka Napok '16
Sajnos díjat végül nem osztott neki a zsűri, de gratulálunk a döntőbe jutáshoz.
DIGITÁLIS:
7 pályázó közül itt is csak egy munka jutott döntőbe ez pedig:
• BPBW Beer Week in Budapest 2018
Végül sajnos díjat ők sem kaptak, de gratulálunk a döntős eredményhez.
- 6. PIHENÉS
PRINT:
• KViHotel Arculat
ARANY:
KViHotel Arculat
Pályázó: Quint Studio,
Megbízó: KViHotel Budapest
VIDEO: 3. KViHotel Budapest powered by TMRW Hotels
{video|id=4048|width=580}
DIGITÁLIS:
Lássuk a rövidlistát:
- Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
- Zsindelyes Cottage - zsindelyeseskuvo.hu
BRONZ:
Zsindelyes Cottage - zsindelyeseskuvo.hu
Pályázó:Kreatív Vonalak
ARANY:
Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
Pályázó: PLANB Magyarország
Megbízó: Spirit Hotel Thermal Spa*****superior
A PLANB szerkesztőségünknek eljuttatott cikkben meggyőző szereplését azzal indokolta, hogy bár a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior esetében erős, látható, jól működő márkáról van szó, a stratégia alapja nem a szállodai kommunikációs iparból érkezett. "Láthatóvá vált, hogy azon a szállodaipari kommunikációs terepen nem érdemes kampányt indítani, ahol az optimalizált hirdetések cunamija, az alacsony árak és a kihagyhatatlannak jellemzett akciók versenyeznek egymással" - teszik hozzá.
VIDEO:4. Spirit Hotel saját média felületek_kampány
{video|id=4049|width=580}
- 7. GASZTRO:
DIGITÁLIS:
2-en jutottak döntőbe:
• BPBW Beer Week in Budapest 2018
• GoodSpirit Bár – Whisky Bár Budapest szívében - www.goodspiritbar.hu
ARANY:
GoodSpirit Bár – Whisky Bár Budapest szívében –
www.goodspiritbar.hu
Pályázó: Kreatív Vonalak
EGYÉB:
Íme a shortlist:
• Szolnoki Csipkecsokoládé
Sajnos a kategóriában végül díj nem született. De a Szolnoki Csipkecsokoládénak gratulálunk, hiszen ők jutottak a legtovább.
- 8. ÉLMÉNY:
PRINT:
Shortlist:
- Körúti kalandok- Az első villamos nyomában
EZÜST:
Körúti kalandok- Az első villamos nyomában
Pályázó: Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum,
Társpályázó: Buzás Aliz
DIGITÁLIS:
4-en jutottak shortlistre:
• Accor Hotels Summer Celebration
• Az Ipolytarnóci Ősmaradványok, mint geoturisztikai élmény- és információs központ honlapja
• Bemutatkozik az Esernyős
• MODEM – Modern és Kortárs Művészeti Központ - www.modemart.hu
ARANY:
MODEM – Modern és Kortárs Művészeti Központ – WWW.MODEMART.HU
Pályázó:Kreatív Vonalak
EGYÉB:
Shortlisten egy munka:
- Mobil OFF, élmény ON - válaszd a valódi élményt!
EZÜST:
Mobil OFF, élmény ON - válaszd a valódi élményt!
Pályázó: Aquaworld Resort Budapest Hotel és Élményfürdő
- 9. TURISZTIKAI SZOLGÁLTATÓK
PRINT:
Shortlistre egy munka jutott.
- Esernyős programfüzet
Sajnos ebben a kategóriában nem kaptak nagyobb elismerést.
DIGITÁLIS:
Shortlist:
• Ibis Styles Budapest Airport nyitókampány
• Magyarország "superfood" térképe
• Sóstó Zoo Expedíció
EZÜST oklevél:
Ibis Styles Budapest Airport nyitókampány
Pályázó: Intren
Megbízó: Accor-Pannonia Hotels
EZÜST:
Magyarország "superfood" térképe
Pályázó: Felelős Gasztrohős Alapítvány,
Társpályázó: Kőfaragó Anna
ARANY:
Sóstó Zoo Expedíció, www.sostozoo.hu/jatek
Pályázó: Alfabrand
Társpályázó: Sóstó Zoo – Nyíregyháza
Megbízó: Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft.
EGYÉB:
Shortlist:
• Ökoturizmus - Láncreakció (Jegyrendszer a BNPI működési területén)
ARANY:
Ökoturizmus - Láncreakció (Jegyrendszer a BNPI működési területén)
Pályázó: Bükki Nemzeti Park Igazgatóság
GLIX KÜLÖNDÍJ:
Accor Hotels Summer Celebration
Pályázó: Intren,
Megbízó: Accor-Pannonia Hotel
GLIX KÜLÖNDÍJ:
Indulj el!
Pályázó: Friendly™ Creative Innovation Space,
Megbízó: Suzuki Magyarország
MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG – A LEGJOBB DIGITÁLIS MEGOLDÁS:
Ahogy már korábban emlegettük a verseny főtámogatója a Magyar Turisztikai Ügynökség volt. Az MTÜ a beérkező digitális megoldások közül különdíjjal jutalmazza az általa kiválasztott legjobb digitális megoldást. Olyan kreatív, újszerű, az online marketing eszközeit a legfrissebb digitális trendeknek megfelelően alkalmazó, turizmust élénkítő megoldásokat keresnek, amelyek belföldi utazási döntés meghozatalára ösztönzik a lakosságot, valamint inspirálóan hatnak a turisztikai szakma szereplői számára is. Legyen szó akár digitális eszközt alkalmazó, a megszokottól eltérő fejlesztésről, vagy új, unikális digitális platform létrehozásáról. A különdíj nyertesének a Magyar Turisztikai Ügynökség és a PPH Media 1 millió Ft értékű online kommunikációs csomagot ajánl fel, amelyet a győztes a PPH Media teljes portfóliójában, tetszés szerint használhat fel 2018. december 31-ig.
A legjobb digitiális megoldás – MTÜ Különdíj:
Sóstó Zoo Expedíció
Pályázó: Alfabrand
Társpályázó: Sóstó Zoo – Nyíregyháza
Megbízó: Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft.
Az év turisztikai megoldása:
Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
Pályázó:PLANB Magyarország,
Megbízó: Spirit Hotel Thermal Spa*****superior
Gratulálunk a PLANB Magyarországnak és a Spirit Hotelnek! Valamint minden döntősnek és díjazottnak!
A pályázat főtámogatója a Magyar Turisztikai Ügynökség volt. Támogatónk volt még a Glix fotóügynökség, amely különdíjjal jutalmazza az általa kiválasztott legjobb stock-fotót is használó megoldásokat. Az 2 x 50 000 Ft értékű nyeremény beváltható stock fotókra, videókra az 123RF.com és a glix.hu oldalakon. Olyan pályaműveket díjaztak, melyben a stock fontos szerepet kap, és/vagy izgalmas, egyedi dizájnt, újszerű, kreatív megoldást tartalmaz. A díjátadó után minden shortlistes pályázó átvehetett a Glix képviselőinél egy 20 000 Ft értékű kupont, amely szintén beváltható stock fotókra, videókra.
A bíráló tizenhárom:
ZSŰRIELNÖK:
Magyar Vilma, Budapest Underguide
A ZSŰRI TAGJAI VOLTAK:
Ágh András FingerMoto
Hajnal Péter, GLIX Fotóügynökség
Kassitzky Attila, Magyar Turisztikai Ügynökség
Kékesi Donát, fotográfus
Laposa Bence, Balaton Kör
Lencsés Tamara, Magyar Turisztikai Ügynökség
Neizer Anita, PPH Media
Németh Bálint, AERA property & destination
Pásztor-Duffy Judith, Turisztikai online marketing szakértő
Dr. Princzinger Péter, Magyar Turisztikai Szövetség
Sztojanovits Kristóf, Magyar Turisztikai Szövetség
Vereckei András, Turizmus & Vendég