Pardi Dorinát nevezték ki a marketingcsapat vezetőjének, így korábbi Senior Brand Marketing Manager pozícióját Head of Marketing-re cserélte. Már 2018 óta a Szallas.hu marketing motorjának oszlopos hajtóereje, évekig márka- és marketingkommunikációs feladatokat látott el. 2021-től már stratéga szerepet is betölt. Többek között az éves marketingstratégia megtervezése, kivitelezése, a márka és marketingkutatások menedzselése, a reklámkampányok, ATL és BTL megjelenések koordinációja, és a marketingcsapat összefogása a főbb feladatai.
Trepess Beatrix még 2019-ben érkezett a Szallas.hu-hoz mint Social Media, PR & Campaign Manager. Bea a közösségi média stratégia tervezésével, menedzsmentjével és kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozik, valamint a BTL hirdetéseket koordinálja a Szallas.hu kampányaival összehangoltan. Feladatai közé tartozik még a márka megfiatalítása, pontosabban a fiatal utazói célcsoportok, a „late Z generáció” hatékonyabb elérési stratégiájának kiépítése. Dorina és Beatrix neve már ismerősen csenghet, ugyanis 2020-ban kettejük csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában.
Szintén hozzájuk köthető a „Maradj itthon!” digitális kampány is, melynek elemeivel az otthonmaradást próbálták megkönnyíteni karöltve az utazási kedv megőrzésével 2020-ban.
Kiss Bernadett 2020-ban igazolt a céghez Content & Event Marketing Manager pozícióba. A Szallas.hu utazós online magazinja, a blog.szallas.hu tartalommenedzsmentje és koordinációja a fő feladata, de ő felel az évente megrendezésre kerülő Év Szállása és a Turizmus Kiválóságai rendezvény teljes körű szervezéséért. „A blog.szallas.hu-n az inspiratív és kampánytámogató tartalomstratégia kialakítása és a kapcsolódó témák tervezése mellett, egy 6 fős írói csapat működését koordinálom. Az ő együttműködésüknek köszönhetően készülnek az élményorientált mindennapi tartalmak” – avatott a részletekbe Bernadett.
Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be, de már 5 éve a cég hű munkatársa. Kezdetben az ügyfélszolgálaton volt, majd 2017-ben a Szallas.hu Programok Élményturizmus csapathoz csatlakozott. A turisztikai programokhoz kapcsolódó marketingfeladatok ellátása mellett feladatai közé tartozik a programok integrációja a Szallas.hu kommunikációjába. Mercédesz látja el a Programtippek 365 - Élmények az év minden napjára! Facebook-csoport projektmenedzseri feladatait is.