Átszervezés a Szallas.hu marketingcsapatánál

Belülről választottak marketingvezetőt, kívülről is jött új kolléga a Szallas.hu marketingcsapatába és a pandémia is életre hívott új pozíciót.

Pardi Dorinát nevezték ki a marketingcsapat vezetőjének, így korábbi Senior Brand Marketing Manager pozícióját Head of Marketing-re cserélte. Már 2018 óta a Szallas.hu marketing motorjának oszlopos hajtóereje, évekig márka- és marketingkommunikációs feladatokat látott el. 2021-től már stratéga szerepet is betölt. Többek között az éves marketingstratégia megtervezése, kivitelezése, a márka és marketingkutatások menedzselése, a reklámkampányok, ATL és BTL megjelenések koordinációja, és a marketingcsapat összefogása a főbb feladatai.



Trepess Beatrix még 2019-ben érkezett a Szallas.hu-hoz mint Social Media, PR & Campaign Manager. Bea a közösségi média stratégia tervezésével, menedzsmentjével és kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozik, valamint a BTL hirdetéseket koordinálja a Szallas.hu kampányaival összehangoltan. Feladatai közé tartozik még a márka megfiatalítása, pontosabban a fiatal utazói célcsoportok, a „late Z generáció” hatékonyabb elérési stratégiájának kiépítése. Dorina és Beatrix neve már ismerősen csenghet, ugyanis 2020-ban kettejük csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában.
Szintén hozzájuk köthető a „Maradj itthon!” digitális kampány is, melynek elemeivel az otthonmaradást próbálták megkönnyíteni karöltve az utazási kedv megőrzésével 2020-ban.



Kiss Bernadett 2020-ban igazolt a céghez Content & Event Marketing Manager pozícióba. A Szallas.hu utazós online magazinja, a blog.szallas.hu tartalommenedzsmentje és koordinációja a fő feladata, de ő felel az évente megrendezésre kerülő Év Szállása és a Turizmus Kiválóságai rendezvény teljes körű szervezéséért. „A blog.szallas.hu-n az inspiratív és kampánytámogató tartalomstratégia kialakítása és a kapcsolódó témák tervezése mellett, egy 6 fős írói csapat működését koordinálom. Az ő együttműködésüknek köszönhetően készülnek az élményorientált mindennapi tartalmak” – avatott a részletekbe Bernadett.



Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be, de már 5 éve a cég hű munkatársa. Kezdetben az ügyfélszolgálaton volt, majd 2017-ben a Szallas.hu Programok Élményturizmus csapathoz csatlakozott. A turisztikai programokhoz kapcsolódó marketingfeladatok ellátása mellett feladatai közé tartozik a programok integrációja a Szallas.hu kommunikációjába. Mercédesz látja el a Programtippek 365 - Élmények az év minden napjára! Facebook-csoport projektmenedzseri feladatait is.

 


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.