Az Amadeus az iparágban elsőként jelenti be stratégiai jelentőségű technológiai megállapodását az SAP-val, mely során bevezeti az üzleti utak szervezését elősegítő felhő alapú megoldását. Ebbe beletartozik az online foglalás, a különböző fizetési funkciók és a mobil alkalmazások is. Az Amadeus ezzel integrálja az SAP Cloud for Travel and Expense (felhő alapú utazás és kiadások intézése) alkalmazását az Amadeus saját, e-Travel Management (önkiszolgáló rendszer a vállalati utazásokhoz) alkalmazásával. Ezáltal egy innovatív, egyesített felhasználói felület és egy közös munkafolyamat létrehozásával egy egyszerű, összekapcsolt szolgáltatást nyújt vállalati ügyfelek és viszonteladók számára. Az új szolgáltatás világszerte elérhető lesz az Amadeus márkaneve alatt.
Az SAP több mint 15 éves partnereként az Amadeus azt vizsgálta, hogy hogyan lehet még jobban kiszolgálni a vállalati ügyfeleket közvetlenül és viszonteladókon keresztül. Annak érdekében, hogy az üzleti utak közösségének egy átfogó és teljes egészében integrált megoldáscsomagot nyújtson, az Amadeus úgy döntött, kiterjeszti felhő alapú foglalási szolgáltatásának képességeit az SAP Cloud for Travel and Expense alkalmazással. Ez lehetővé teszi az Amadeus számára, hogy egy összetettebb szolgáltatást nyújtson, kezdve a foglalástól a költségek elszámolásáig. Összefoglalva a fejlesztés egyszerre javítja a fogyasztói élményt és csökkennek az utazások szervezésével, menedzselésével kapcsolatos költségek. Emellett a vállalatok utazási szabályzatait is következetesebben, eredményesebben lehet majd betartani.
„Nagyon örülünk, hogy az Amadeus partnerei lehetünk az utazási szektorban” – mondta Franck Cohen, az SAP európai, közel-keleti és afrikai régiójának elnöke. „Az SAP-nak már jelenleg is erős a jelenléte ebben az iparágban, viszont ez az együttműködés egészen a középpontba helyezhet minket. Az Amadeus foglalási technológiájának az SAP utazási és kiadási megoldásával való összekapcsolásával az Amadeus olyan szolgáltatást tud nyújtani a vállalatoknak, mellyel egyedi és innovatív módon képes reagálni a mai utazásmenedzsment elvárásaira és az üzleti utazók igényeire.”
Forrás: Turizmus Online