Az Amadeus iparág vezető kereskedelmi technológiájának használatával az Iberiának lehetősége nyílik márkájának építésére, a versenytársaktól történő megkülönbözetésére, valamint az utazással kapcsolatos kiegészítő szolgáltatások még szélesebbkörű értékesítésére. A „Flexible”, „Classic” és „Basic” terméknévvel ellátott viteldíjak foglalásával az Amadeus felhasználók az ügyfeleik igényeinek legjobban megfelelő utazási ajánlatot képesek összeállítani. Ezekkel a testreszabott szolgáltatásokkal pedig az irodák nagymértékben hozzá tudnak járulni hűséges utasaik megtartásához, illetve új ügyfelek megszerzéséhez.
Az Amadeus Airline Fare Families termékének használatára szerződött 39 légitársaság közül az Ibera a 29. amely implementálásra került a világ legnagyobb és legváltozatosabb utazási közösségébe, mely képes valódi értéket teremteni az utazók, a légitársaságok és az utazási irodák számára szerte a világon.