Az MBH Bank informatikai átállása után akadoztak a pénzintézet szolgáltatásai, ami miatt még több olvasói levelet kaptunk a témában, mint előtte. Mind a vállalati, mind pedig a lakossági ügyfelek köréből számos panasz érkezett, amely szerint cseppet sem zökkenőmentes a bankszünnap után a pénzintézet online felületének használata.
Pedig a cél az volt a bank megkeresésével, hogy válaszokat kapjanak kérdéseikre az ügyfelek.
Ennek megfelelően az MBH-nál azt jelezték az Indexnek, hogy a hétvégi és hétfői szolgáltatáskiesés miatt jelentős terhelés mellett indultak el az elektronikus csatornáik, ez okozhatja a rendszerek lassulását.
Egyúttal az informatikai átállás időzítésére (amelynek a célja a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfélállományának migrálása volt az egykori MKB informatikai rendszerébe) is magyarázatot adtak azzal, hogy a piaci sztenderdek szerint jártak el, ilyen típusú, nagy léptékű átállási munkálatokat mindig a hónap végére időzítik a bankok.
Ezzel összefüggésben ugyanakkor tervezetten jelentősen megnövelték az ügyfélszolgálati kapacitásokat és megerősítették a belső banki támogató funkciókat. A mérleg másik serpenyőjében ugyanakkor háborgók sokaságát találjuk.
Forrás: index.hu