Budapest ad otthont a világ legnagyobb Smart-találkozójának

Augusztus 28. és 29. között rendezik meg a Smart Times nemzetközi személyautó-találkozót. Idén 15. alkalommal Budapesten tartják az eseményt, melynek célja a Smart-közösség összekovácsolása és kapcsolatok kiépítése a világ minden tájáról érkező Smart-rajongókkal.

A nyár első napján, egy mozgalmas sajtóesemény keretén belül ismertették meg a szaksajtóval az idei fesztivál programjait és mutatták be a Smart legújabb modelljeit, a Smart Fortwo-t és a Smart Forfour-t, melyeket egy tesztvezetésen ki is lehetett próbálni.

A sajtótájékoztatót az Erzsébet téri Design Terminálban tartották, ahol a Smart márka vezetője, dr. Annette Winkler, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója és dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója is jelen volt. Az eseménynek 2011 óta évről évre új város ad otthont. A budapesti helyszín azért is különleges, mert ez az első főváros, ahol a Smart-találkozó megvalósulhat.



Az eseményre több mint 1200 Smartot és közel 3000 látogatót várnak a világ több mint 33 országából. A fesztiválra a belépés díjtalan lesz, és számos egyedülálló programmal készülnek a rendezők. Egy előzetes kísérőeseményen, augusztus 26-tól Magyarország legszebb vidékeit ismerhetik meg az autós túrákon résztvevő érdeklődők. A fő attrakcióknak augusztus 28-29-én a Felvonulási tér ad otthont, ahol koncertek, táncos produkciók, DJ-k és silent disco szórakoztatja majd a vendégeket. A legmeghatározóbb élmény minden bizonnyal a Smart parádé lesz, ahol a részvevő autók egy kétórás utat tesznek majd meg közösen, az út a Hungaroringtől a város központjába vezet a Duna-part érintésével.

A Smart-nap egy turisztikai jelentőségű esemény, ezért a Magyar Turizmus Zrt. örömmel segített a szervezésben, hiszen Magyarországon Budapest az idegenforgalom központja. A kis autók a környezettudatosságot sugallják, így a turisták is a tiszta levegőjű városra asszociálnak – hangzott el a sajtótájékoztatón. A különböző országokból érkezők számára a hagyományos attrakciók mellett magyarország trendi, fiatalos arcát is szeretnék megmutatni.

A budapesti Smart Times 15 találkozóra a részvételi regisztráció a www.smarttimes15.com oldalon érhető el, de természetesen nem csak Smart-tulajdonosokat várnak az eseményre, hiszen az érdeklődők Smart autókat próbálhatnak ki, és a márkával kapcsolatos workshopon vehetnek részt.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.