“Magazinos tartalmainkban a külföldi úti tippek mellett eddig országos fókusszal javasoltunk programokat, szállásokat, gasztro célpontokat, de mostantól még nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy egyfajta digitális útikönyvként a vidékről Budapestre kiránduló, illetve a budapesti lakosok számára ajánljunk akár egynapos programokat, felfedezni való csodákat, amitől igazán jó érezhetik magukat turistaként vagy szórakozást kereső helyi lakosként a fővárosban.“, mondta Lehóczki Márta főszerkesztő.
A tematikus mellékletben helyet kapnak program- és rendezvény ajánlók, kulturális programok, városnéző séták, szállás- és vendéglátóhely tesztek, és megtalálhatók lesznek az eddig leginkább külföldi turisták által igénybe vett turisztikai szolgáltatások bemutatásai is. A szerkesztőség külön felületet is létrehozott arra, hogy olvasói olyan programokat, helyszíneket tudjanak ajánlani, amikről ők is szívesen olvasnának a Travelo.hu oldalain.
“Új tematikus mellékletünk létrehozása mellett konkrét segítségnyújtással is szeretnénk tényleges szerepet vállalni a hazai turizmus és a turisztikai szakma újraindításának segítésében. Utazási irodáknak biztosítunk díjmentes megjelenési lehetőséget: minden utazási irodát 30 utazási ajánlat bemutatásával és az adatbázisunkba történő belistázásával támogatunk az év végéig, az ebből érkező érdeklődéseket, megrendeléseket közvetlenül az irodához csatornázzuk be, hogy ebben a számukra rendkívül nehéz helyzetben segíthessük az értékesítésüket. Szálláshelyek számára pedig újra elérhetővé tettük szállásfoglalási szolgáltatásunkat, ahol a hagyományos jutalékos konstrukcióban történő szobafoglalás mellett már az ajándékutalvány vásárlás, mint új értékesítési csatorna is megjelenik. ”, tette hozzá Gyulavári Andrea értékesítési- és marketing vezető.
Forrás: Travelo / Turizmus Online