Design Management díjat nyert a Solinfo

A Solinfo Lighting&Home elnyerte a 2016. évi Design Management Díj szellemi vagyon felmérésére irányuló szolgáltatás különdíját.

Szeptember 23-án az Iparművészeti Múzeum Üvegcsarnokában ünnepélyes keretek között, az idei Design Hét Budapest rendezvénysorozat kiemelt eseményeként vehette át elsőként a Solinfo két tulajdonosa és Ügyvezető Igazgatója (Orbán Zoltán és Szetei Krisztián) a Design Management Díj bírálata alapján elnyert különdíjat, melyet a HIPAvilon Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség ajánlott fel hagyományteremtő módon.

A bírálóbizottság értékelése: A SOLINFO Lighting & Home a belsőépítészeti piac olyan jelentős szereplője, amely lehetővé teszi, hogy az alkotó belsőépítészek és világítással foglalkozó szakemberek világszínvonalú választékból tervezhessenek, és egyúttal hatékonyan osztja meg a vállalatban felhalmozott tervezési és alkalmazási tudást. A bemutatóterem nemcsak a legjobb gyakorlatok bemutatását szolgálja, hanem lehetővé teszi azok megvitatását, fejlesztését is. Mindezzel biztos alapot, komplex szolgáltatást nyújt designereknek és belsőépítészeknek ahhoz, hogy alkotó munkájukat végezzék.

A vállalkozás 1990 óta foglalkozik professzionális világítótestek, bútorok és lakberendezési kiegészítők forgalmazásával, kínálatában kizárólag a világ vezető, a design szempontjából kiemelkedő gyártóinak termékei szerepelnek. Néhány évvel ezelőtt új koncepció szerint alakították ki bázisukat Budapest belvárosában, ahol a gondosan összeállított választékot felvonultató concept store és kávézó mellett a cég irodái is helyet kaptak. Kereskedelmi tevékenységüket a belsőépítészekből, lakberendezőkből és magánszemélyekből álló ügyfélkör számára a világítástervezési szolgáltatást nyújtó szakembereket felvonultató csapat teszi még vonzóbbá.

A SOLINFO Lighting & Home design iránti elkötelezettsége működésének minden területén megtapasztalható, s nem csupán a választék és a professzionális szolgáltatáscsomag kialakítása során érvényesül, de a vállalati környezet, az irodák és a bemutatóterem kialakításában, az arculati elemek megválasztásában és használatában, illetve a válla-latirányítási struktúrában is nyomon követhető. A kortárs szellemben felújított, időtálló belsőépítészeti megoldásokon nyugvó belső terek, valamint a bennük elhelyezett, egy-egy designtörténeti korszakot meghatározó, ikonikus design tárgyak alkotta karakteres összkép hűen tükrözi a cég céljait és értékrendjét: szakértelemről, professzionális hozzáállásról és határozott stílusról árulkodik, reflektál a korszellemre, az aktuális designtrendekre, ugyanakkor a vállalkozás fejlődésével párhuzamosan képes a változásra is.

Az aktuális kínálatot felvonultató bemutatóterem és az irodák maguk is kommunikációs eszközként működnek, s a brand erősítésén és a márkaüzenet közvetítésén túl az értékesítést is jótékonyan támogatják. A design, mint szemléletmód a vállalkozás működésének alapvető eleme, a minden-napoktól elválaszthatatlan szerves része. A szemlélet- és ízlésformálás, a progresszió iránti elkötelezettség már a kezdetek óta kitüntetett figyelmet kap a céges kultúrában, s az elmúlt két évben még hangsúlyosabbá vált. A designstratégia tökéletesítését, a marketingkommunikáció fejlesztését immár külsős szakemberek is segítik, s a közösen meghozott döntések eredményeképpen ma már a brand egésze hatékonyan közvetíti a cég magabiztos értékválasztását, lendületét, frissességét.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.