Design Management díjat nyert a Solinfo

A Solinfo Lighting&Home elnyerte a 2016. évi Design Management Díj szellemi vagyon felmérésére irányuló szolgáltatás különdíját.

Szeptember 23-án az Iparművészeti Múzeum Üvegcsarnokában ünnepélyes keretek között, az idei Design Hét Budapest rendezvénysorozat kiemelt eseményeként vehette át elsőként a Solinfo két tulajdonosa és Ügyvezető Igazgatója (Orbán Zoltán és Szetei Krisztián) a Design Management Díj bírálata alapján elnyert különdíjat, melyet a HIPAvilon Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség ajánlott fel hagyományteremtő módon.

A bírálóbizottság értékelése: A SOLINFO Lighting & Home a belsőépítészeti piac olyan jelentős szereplője, amely lehetővé teszi, hogy az alkotó belsőépítészek és világítással foglalkozó szakemberek világszínvonalú választékból tervezhessenek, és egyúttal hatékonyan osztja meg a vállalatban felhalmozott tervezési és alkalmazási tudást. A bemutatóterem nemcsak a legjobb gyakorlatok bemutatását szolgálja, hanem lehetővé teszi azok megvitatását, fejlesztését is. Mindezzel biztos alapot, komplex szolgáltatást nyújt designereknek és belsőépítészeknek ahhoz, hogy alkotó munkájukat végezzék.

A vállalkozás 1990 óta foglalkozik professzionális világítótestek, bútorok és lakberendezési kiegészítők forgalmazásával, kínálatában kizárólag a világ vezető, a design szempontjából kiemelkedő gyártóinak termékei szerepelnek. Néhány évvel ezelőtt új koncepció szerint alakították ki bázisukat Budapest belvárosában, ahol a gondosan összeállított választékot felvonultató concept store és kávézó mellett a cég irodái is helyet kaptak. Kereskedelmi tevékenységüket a belsőépítészekből, lakberendezőkből és magánszemélyekből álló ügyfélkör számára a világítástervezési szolgáltatást nyújtó szakembereket felvonultató csapat teszi még vonzóbbá.

A SOLINFO Lighting & Home design iránti elkötelezettsége működésének minden területén megtapasztalható, s nem csupán a választék és a professzionális szolgáltatáscsomag kialakítása során érvényesül, de a vállalati környezet, az irodák és a bemutatóterem kialakításában, az arculati elemek megválasztásában és használatában, illetve a válla-latirányítási struktúrában is nyomon követhető. A kortárs szellemben felújított, időtálló belsőépítészeti megoldásokon nyugvó belső terek, valamint a bennük elhelyezett, egy-egy designtörténeti korszakot meghatározó, ikonikus design tárgyak alkotta karakteres összkép hűen tükrözi a cég céljait és értékrendjét: szakértelemről, professzionális hozzáállásról és határozott stílusról árulkodik, reflektál a korszellemre, az aktuális designtrendekre, ugyanakkor a vállalkozás fejlődésével párhuzamosan képes a változásra is.

Az aktuális kínálatot felvonultató bemutatóterem és az irodák maguk is kommunikációs eszközként működnek, s a brand erősítésén és a márkaüzenet közvetítésén túl az értékesítést is jótékonyan támogatják. A design, mint szemléletmód a vállalkozás működésének alapvető eleme, a minden-napoktól elválaszthatatlan szerves része. A szemlélet- és ízlésformálás, a progresszió iránti elkötelezettség már a kezdetek óta kitüntetett figyelmet kap a céges kultúrában, s az elmúlt két évben még hangsúlyosabbá vált. A designstratégia tökéletesítését, a marketingkommunikáció fejlesztését immár külsős szakemberek is segítik, s a közösen meghozott döntések eredményeképpen ma már a brand egésze hatékonyan közvetíti a cég magabiztos értékválasztását, lendületét, frissességét.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.
Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában

Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában 

Ezen a nyáron is rengeteg kalanddal és élménnyel vár Tiszafüred.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.