Egy kiskereskedő fejével gondolkodva: új Amadeus tanulmány a légitársaságok értékesítési lehetőségeiről

Az Amadeus legújabb kutatása szerint a légitársaságok utasonként akár 35 euróval is növelhetik bevételüket különböző keresztértékesítési technikákkal.

A „Thinking like a retailer” (Egy kiskereskedő fejével gondolkodva) című tanulmány szerint a légitársaságoknak azokat az adatokat is érdemes felhasználniuk, amelyet a közösségi médián, a mobil alkalmazásból és a fedélzeti interakciók során gyűjthetnek össze. Ez lehetővé teszi, hogy egy sokkal letisztultabb képet kapjanak egy-egy utasról.

A tanulmányból az is kiderül, hogy az utasok 79%-a nyitott arra, hogy extra szolgáltatásokat vásároljon a légi fuvarozóktól.

Jelenleg, a légitársaságok átlagosan 10 Eurót keresnek utasonként a kiegészítő szolgáltatások eladása kapcsán. Emellett a fogyasztók ma inkább kényszerűnek érzik ezeket a szolgáltatásokat (például: ülőhely, vagy túlsúly díjak).

A „Mikor vásárol(na) a legszívesebben?” kérdésre adott válaszból kiderül, hogy az utasok több mint 50%-a a foglalás készítésekor, 30%-uk a járat indulása előtt, kb. 20%-uk pedig a check-in elvégzésekor tartja a legvalószínűbbnek a vásárlási tranzakció lebonyolítását.
Érdekesség, hogy a válaszadók 25%-a már közvetlenül a hazaérkezése után a következő utazásra gondol, amely további lehetőségeket jelent a légitársaságok számára, hogy megerősítsék, tovább gondolják kapcsolatukat az ügyfeleikkel.


Ötéves a különleges nemzetközi kiállítótér

Ötéves a különleges nemzetközi kiállítótér  

Miközben az immerzív élményeket kínáló spanyol márka, az IKONO világszerte ötödik születésnapját ünnepli, a budapesti helyszíne is mérföldkőhöz érkezett.
Százezrek járták a kiállítói helyeket a Múzeumok Éjszakáján

Százezrek járták a kiállítói helyeket a Múzeumok Éjszakáján 

Évről-élvre töretlen népszerűségnek örvend hazánk legnagyobb kulturális rendezvénye, a Múzeumok Éjszakája.
A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő

A Velencei-tó gyorsabban melegszik, mint a levegő 

Megvizsgálták, hogy a tó mely évszakban melegedett a legjobban, és ez mennyire függ a levegő hőmérsékletétől.
Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden

Értékes műalkotások és ékszerek Balatonfüreden 

A Balatonhoz költözik a művészeti világ krémje.
A pop királyának relikviája Budapesten

A pop királyának relikviája Budapesten 

Különleges relikviával lepi meg a Madame Tussauds Budapest Michael Jackson rajongótáborát.
Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél

Új vezető a Magyar Turisztikai Ügynökségnél 

Váratlan vezetőváltás történt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél.
Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja

Jön Budapest egyetlen éjszakai félmaratonja 

A futóest különlegessége abban rejlik, hogy minden táv napnyugtakor, garantáltan sötétben indul.
A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán

A hazai kreatív tervezői szakma is képviseltette magát a rangos filmes gálán 

Június 21-én a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál a Balatonfüred Kongresszusi Központban.
Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben

Idén nyáron is fesztiválhangulat a veszprémi Gyárkertben 

A nyár folyamán hétvégenként a hazai zenei élet kiemelkedő előadói, legendái lépnek majd színpadra.
Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.