A cégvezető továbbá megköszönte partnereiknek az eddigi sikeres közös munkát és a díjazottaknak oklevelet adott át. A rendezvényt a Görög Idegenforgalmi Hivatal támogatta és különböző formában képviseltette magát az eseményen.
A cégvezető prezentációjában elhangzott, hogy a Neckermann sikerességének egyik alapja a cég 25 éves piaci tapasztalata, valamint, hogy a cégcsoport számára továbbra is az ügyfél-elégedettség a legfontosabb cél, amelynek érdekében számos fejlesztés van folyamatban Magyarországon és az úti célokon egyaránt.
A „dinamikus csomag”-nak köszönhetően a kínálat és az elérhető úti célok köre folyamatosan bővül, így a Neckermann-nal az utasok ma már a világ bármely részére eljuthatnak.
A konszern 6 saját szállodamárkája (SENTIDO Hotels&Resorts, smartline Hotels, SunConnect Resorts, Sunprime Hotels, Sunwing Family Resorts és a Casa Cook Hotels) egyre fontosabb szerepet kap a magyarországi értékesítésben is, a nagycsaládosoktól az egyedül utazókig minden nyaralni vágyó számára biztosítva a felejthetetlen kikapcsolódást.
Egyedülálló szolgáltatás a Neckermann utasai számára, hogy Extra Előnyök logóval jelzett szállodái esetén plusz hozzáadott értékekben részesülhetnek, ha pedig valamilyen oknál fogva a szállásleírástól eltérő szolgáltatást tapasztalnak, akkor panaszukat a Neckermann 24 órán belül kivizsgálja és megoldást javasol.
Új extraként 2017 év végén kerül bevezetésre „Az Én Szobám” szolgáltatás, amelynek lényege, hogy az utas már az indulás előtt fixen le tudja foglalni, hogy választott szállodájában pontosan melyik szobában szeretne lakni.
A fentiek mellett pedig még egy érv szól a foglalások mellett ugyanis az előfoglalási kedvezmények 2017.12.31-ig a legmagasabbak.
Forrás: Turizmus Online