Ivan Makarchuk, az Amadeus Merchant Content megoldás regionális értékesítési munkatársa a kifejezetten utazási irodáknak megalkotott Content Inn-t bemutatva felhívta a figyelmet, hogy az eszköz révén világszerte immár 32 szolgáltató 400 ezer szállodája foglalható. Egy képernyőn láthatók a legnagyobb szolgáltatók — aggregátor oldalak (Expedia, TripMaster stb.), szállodaláncok, valamint helyi irodák — ajánlatai. A szállás megtalálását a Google Maps segíti, míg a véleményekről, ajánlásokról a Trip Advisor gondoskodik. Content Inn-t mostanáig több mint 4000 utazási iroda választotta a legtágabb értelemben vett Közép- és Kelet-Európa 30 piacán.
Mint arról korábban már beszámoltunk 2015 augusztustól az Amadeus lettországi képviselete látja el a Content Inn szerződéses, számlázási és beszedési feladatait, melynek köszönhetően már euróban történik az elszámolás. Havonta kétszer számláznak a partnerek felé. A fizetés történhet bankkártyával vagy banki átutalással. Mindeközben legalább három havonta újratárgyalják a szolgáltatókkal áraikat.
Multimodálisan a célig
„Ki használja a Content Inn-t?” — szegezte a hallgatóságnak a kérdést Szula Márk, az Amadeus magyarországi igazgatója. Több kéz is látszott a magasban, míg a Content Rail használatát firtató kérdésre ennél nagyságrendekkel kevesebb. A platform magában foglalja a vasút mellett a diszkont légitársaságok és távolsági buszok egyidejű foglalásának lehetőségét, segítve a multimodalitást, egy-egy úti cél eléréséhez a közlekedési eszközök a legideálisabb összehangolását. A platformon keresztül 25 európai vasúttársaság, köztük a MÁV és a GYSEV, érhető el. A terjeszkedés az USA, Kanada, Kína illetve Dél-Korea felé folytatódik — derült ki az előadásból. Diszkont légitársaságokból világszerte több, mint 120 ajánlata látható az Amadeus-nál. A Content Bus-t a buszos közlekedés növekvő térnyerése hívta életre. Csak Európában évente 518 millió buszjegyet értékesít 1177 szolgáltató. Több, mint 300 millió eladott jeggyel Spanyolország vezeti a listát. A Content Bus segítségével 25 európai ország 1500 desztinációjára 3,4 millió buszjárat foglalható. A Content Rail esetében újdonságként szintén fizethetők a foglalások kártyával.
Az ügyfeleket mind a Content Inn, mind pedig a Content Rail esetében huszonnégy órás vevőszolgálat támogatja. Az online, külön erre szabott felületen bejelentett problémák 71%-át még aznap orvosolják. A megkeresések 76%-a általános, míg 1% technológiai jellegű — derült ki a cég saját felméréséből.