Legnagyobb változáson a piros színű SIGHTSEEING TOURS kiadvány esett át. Igazodva a nemzetközi trendekhez egy sokkal áttekinthetőbb, informatívabb és modernebb prospektus készült. Az elmúlt közel 30 évben minden túráról 5 nyelven szerepelt egy-egy rövid leírás. Az új kiadvány viszont a lényeget kiemelve, piktogramok segítségével mutatja be angol nyelven a különböző budapesti városnézéseket és vidéki programokat. Természetesen a városnézések továbbra is 5 nyelven (angol, spanyol, német, olasz és francia) foglalhatók. A www.cityrama.hu oldalon pedig látványos képek és részletes leírás érhető el 6 nyelven.
Az új, piros színű SIGHTSEEING TOURS prospektus már 20 garantált programot tartalmaz, melyek között változatlanul szerepelnek buszos, gyalogos, kerékpáros városnézések, valamint fél- és egész napos vidéki kirándulások. Természetesen idén is van újdonság a CITYRAMA programjai között. A Magyar Turizmus Zrt. 2016-os „Gasztroélmények éve” koncepciójára építve az új program az „Eat Hungary – Gourmet Walking Tour” nevet kapta. Májustól októberig, hétfőn, csütörtökön és pénteken 15.00-kor, novembertől márciusig pedig pénteken 14.00 órai kezdéssel indul a tematikus gyalogos városnézés. A program során a magyar konyha különlegességeit 6 helyen 10 különböző kóstolóval mutatja be angol nyelven az idegenvezető. Az érdeklődő turisták, miközben a belvárosi nevezetességekkel ismerkednek, biztosan jól is laknak. A különleges szalámiktól és sajtoktól kezdve a lángoson, hurkán, kolbászon, savanyúságon keresztül a Túró Rudiig és kürtőskalácsig bezárólag több magyar specialitást is végigkóstolnak. A program a CITYRAMA irodájából indul és a Belvárosi Piacot (korábbi nevén Hold utcai Piac) érintve a történelmi zsidó negyedben ér véget.
A zöld színű PRIVATE TOURS füzetben találhatók a különböző, egyénre szabott privát túraajánlatok. A módosítható, rugalmas programok különböző méretű csoportoknak foglalhatók személygépkocsival, minibusszal és busszal. Az idei szezonkezdetre a Cityrama gépjárműparkja egy további 8 fős Mercedes Sprinterrel is bővült.
A sárga színű IDEAL CITY TOUR változatlanul Budapest egyetlen garantált időpontokban induló, egy nyelvű, kis csoportos (max. 15 fő) programajánlata, amely angol, német, olasz, spanyol és orosz nyelven foglalható.
Mindhárom prospektus borítója kisebb átalakításon esett át. Változatlanul kiemelt helyen szerepel a címlapokon a minőségi utazási irodákat tömörítő Gray Line szervezet logója csakúgy, mint az „élő idegenvezetésre” utaló „live guiding” szimbólum, amire nagy hangsúlyt fektet a Cityrama. (x)
Forrás: Turizmus Online