Legnagyobb változáson a piros színű SIGHTSEEING TOURS kiadvány esett át. Igazodva a nemzetközi trendekhez egy sokkal áttekinthetőbb, informatívabb és modernebb prospektus készült. Az elmúlt közel 30 évben minden túráról 5 nyelven szerepelt egy-egy rövid leírás. Az új kiadvány viszont a lényeget kiemelve, piktogramok segítségével mutatja be angol nyelven a különböző budapesti városnézéseket és vidéki programokat. Természetesen a városnézések továbbra is 5 nyelven (angol, spanyol, német, olasz és francia) foglalhatók. A www.cityrama.hu oldalon pedig látványos képek és részletes leírás érhető el 6 nyelven.
A zöld színű PRIVATE TOURS füzetben találhatók a különböző, egyénre szabott privát túraajánlatok. A módosítható, rugalmas programok különböző méretű csoportoknak foglalhatók személygépkocsival, minibusszal és busszal. Az idei szezonkezdetre a Cityrama gépjárműparkja egy további 8 fős Mercedes Sprinterrel is bővült.
A sárga színű IDEAL CITY TOUR változatlanul Budapest egyetlen garantált időpontokban induló, egy nyelvű, kis csoportos (max. 15 fő) programajánlata, amely angol, német, olasz, spanyol és orosz nyelven foglalható.
Mindhárom prospektus borítója kisebb átalakításon esett át. Változatlanul kiemelt helyen szerepel a címlapokon a minőségi utazási irodákat tömörítő Gray Line szervezet logója csakúgy, mint az „élő idegenvezetésre” utaló „live guiding” szimbólum, amire nagy hangsúlyt fektet a Cityrama. (x)
Forrás: Turizmus Online