A jövő üzleti, kulturális és társadalmi kérdéseit középpontba helyező Brain Bar Budapest egyre több stratégiai partnerrel büszkélkedhet. A Telekom, a Google és a BMW Group eddig is szerepelt a nemzetközi összevetésben is különlegesnek számító esemény szponzorai között, ám idén tovább növelték elkötelezettségüket. A világ egyik vezető szakmai szolgáltató társasága, a KPMG közben egyenesen globális szintre emelte támogatását, így a budapesti fesztivál a vállalat nemzetközi naptárában is kiemelt helyet kap - olvasható a közleményben.
Ezt ünneplendő a stratégiai partnerek nemzetközileg elismert, jelentős eredményeket elért előadókat is hoznak Budapestre. Így érkezik:
- Raimund Schmolze-Krahn: A Deutsche Telekom új termékötleteket fejlesztő egysége, a Creation Center alapítója.
- Greg Corrado: A Google tudományos vezetője és a Google Brain Project társalapítója. A mesterséges intelligencia, a számítógépes idegtudomány és a gépi tanulás szakértője.
- Larissa Huisgen: A BMW Group globális piackutatásért felelős vezetője. Szakterülete a mobilitás jövőjét érintő kutatások.
- Lord Michael Hastings: A KPMG vállalati felelősségvállalásért felelős globális vezetője. Az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai megvalósításának egyik vezetőjeként segíti a jövő generációinak szerepvállalását. A University of Kent tiszteletbeli polgári jogi doktorátusával díjazták a KPMG-nél és a BBC-nél, illetve az üzleti felelősségvállalás területén végzett munkájáért - írják a közleményben.
A Brain Bar Budapestet június 1-3. között rendezik meg, még több infó erre.
Forrás: Kreatív Online