A felmérésből például kiderül, hogy hazánkban az európai trendhez hasonlóan a friss hírek kedvelt forrása a tévé. A hírportálokat és a közösségi médiaoldalakat azonban jóval nagyobb arányban olvassuk, mint az európai átlag. A nyomtatott újságok olvasásában viszont lemaradásban vagyunk.
Kiterjedt a kutatás az étkezési szokásokra is. Amikor a magyarok otthonon kívül étkeznek, legnagyobb részük, 43 százalékuk hagyományos éttermet szokott választani. Második a gyorsétterem az említések arányának rangsorában. Utána bevásárlóhelyeken működő vendéglátó egység (30%), majd utcán át árusító hely következik (21 %). Hazánkban a gyorséttermek kedveltebbek, mint Európában átlagosan. Amikor ugyanis a magyarok otthonukon kívül étkeznek, 41 százalékuk szokott gyakran gyorsétterembe menni.
Európában otthon tíz magyar felnőttből közel hat szokott (59%) kisebb-nagyobb gyakorisággal úgy étkezni, hogy közben nézi a tévét vagy telefonjának képernyőjét, esetleg zenét, rádiót hallgat. Kiterjedt a felmérés a fogyasztók életstílusának más területeire is. Például az is kederült, hogy a magyar dolgozók kétharmada nem elégedett a fizetésével. További részletek a 24.hu oldalán.
Forrás: 24.hu
Forrás: Vendég&Hotel Online