Karácsonyi spórolás telekocsival

A BlaBlaCar szeretné felhívni a várható rekord mennyiségű utazóra mindazon autósok figyelmét, akik Németország, Ausztria, Svájc és Magyarország közti útvonalakon közlekednek és üres üléseik vannak, hogy hirdessék meg szabad helyeiket és spórolniuk az üzemanyagköltségen.

Az immár 20 országban jelenlévő, vezető telekocsi közösség, a BlaBlaCar előrejelzése szerint rekordmennyiségű külföldön élő vagy ott munkát vállaló magyar utas vesz igénybe telekocsi szolgáltatást az idei karácsonyi és újévi ünnepek alatt. A BlaBlaCar oldalán október hónapban csak a Magyarországról induló külföldi utak - elsősorban németországi, ausztriai és svájci utak - kapcsán 23 ezer ülést hirdettek meg. Az eddigi évek tapasztalata azt mutatja, hogy ez a szám decemberben minimum megkétszereződik, de elérheti akár az 50 ezer meghirdetett ülést. Ez valójában minimum 30 ezer kényelmesen utazó telekocsi utast jelent, amely szám egyébként megegyezik a havi Németország és Magyarország közti légiközlekedési személyforgalommal.

Mint köztudott, ebben az időszakban a tömegközlekedési lehetőségek hamarabb telítődnek és sokszor drágábbak, jellemző rájuk a túlzsúfoltság. A BlaBlaCar ezért szeretné felhívni a várható rekord mennyiségű utazóra mindazon autósok figyelmét, akik Németország, Ausztria, Svájc és Magyarország közti útvonalakon közlekednek és üres üléseik vannak, hogy sosem volt alkalmasabb időpont a BlaBlaCar oldalán (www.blablacar.hu) meghirdetni üléseiket és spórolniuk az üzemanyagköltségen. A telekocsi minden utas számára kényelmes, sokszor háztól házig szóló, a repülő és vonatárakhoz képest az ünnepi időszakban akár 40-50%, illetve a buszárakhoz képest is 20-30% megtakarítást jelenthet.

A december a BlaBlaCar teljes nemzetközi hálózatában nagyobb forgalmat jelent, idén 5 millió úttal számolnak ebben a hónapban. A cég fantasztikus 2015-ös évet tudhat maga mögött. Magyarország mellett Románia, Horvátország, Szerbia, a tengeren túlon pedig Mexikó és hamarosan Brazília azonos irányba tartó utasai és autósai is élvezhetik a BlaBlaCar telekocsi előnyeit. Az Európában második, Németországban pedig korábban piacvezető carpooling.com is csatlakozott az gyors ütemben terjeszkedő és két hónappal ezelőtt 200 millió dollár további tőkét bevonó startup zászlója alá.

Forrás: blablacar.hu


Zsolnay kerámiák otthona a szecessziós álomvilla

Zsolnay kerámiák otthona a szecessziós álomvilla 

Újabb Zsolnay remekművek kerültek a pesti ResoArt Villa bemutatótereibe.
Különleges témájú alkotások ezen a kiállításon

Különleges témájú alkotások ezen a kiállításon 

A most nyíló Vízhez hasonló című kiállítás gerincét azok a művek adják, amelyek Stuttgartban készültek 1993-1995 között.
További fejlesztések Szigligeten

További fejlesztések Szigligeten 

A fejlesztés a 2021-ben befejezett szigligeti várfelújításra épül, amelynek következtében immáron éves szinten több mint 200.000 látogató érkezik a szigligeti várba, így magára a településre is.
Mi köti össze Budapestet Alicantéval? – MTÜ évértékelő 2024-ről

Mi köti össze Budapestet Alicantéval? – MTÜ évértékelő 2024-ről 

Egyrészt a közvetlen légi járatok, másrészt az a tény, hogy 2024-ben Budapest és Alicante holtversenyben az első helyet szerezte meg a világon a városok közötti versenyben – vendégszám tekintetében.
Érkezik az Art and Antique

Érkezik az Art and Antique  

Idén február 6. és 9. között rendezik meg Magyarország legnagyobb klasszikus és kortárs művészeti vásárát.
Ötvenéves a Kiskunsági Nemzeti Park

Ötvenéves a Kiskunsági Nemzeti Park 

A park az elmúlt fél évszázad során a természeti értékek védelmének, az ökoturizmus fejlesztésének és a környezeti nevelésnek a szimbólumává vált, egyedülálló természeti kincseket és kulturális örökséget őrizve az utókornak.
Friss MSZÉSZ Trendriport: így teljesítettek a hazai szállodák

Friss MSZÉSZ Trendriport: így teljesítettek a hazai szállodák 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette novemberi trendriportját a KSH adatai alapján.
A lead szerepe a webshopok világában

A lead szerepe a webshopok világában 

A webáruházak világában a lead fogalma egy olyan kifejezés, amiről talán már hallottál, de miért is annyira fontos a digitális kereskedelemben? Adott esetben egy lead az a személy, aki valamilyen szinten érdeklődést mutat a termékeid iránt. Ő lesz az az érdeklődő, aki talán még csak vacillál, de már az első lépéseket megtette feléd – például megadta az e-mail címét vagy telefonszámát. 
Egy inváziós állatfaj, amely egyre nagyobb fejtörést okoz

Egy inváziós állatfaj, amely egyre nagyobb fejtörést okoz 

Az idegenhonos, különösen az inváziós állat- és növényfajok egyre nagyobb problémát jelentenek világszerte.
Új helyszínen a Zarándok Konferencia

Új helyszínen a Zarándok Konferencia 

A rendezvényre érkező hazai és külföldi előadókon túl meghatározó szakemberek is érkeznek.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.