Kupon a buli!

Hogyan szerezzünk hatékonyan és viszonylag olcsón sok, hűséges és visszatérő ügyfelet? Ebben próbál segíteni a Kreatív és az Élelmiszer magazin legújabb, közös, kétnapos konferenciája. Praktikus marketingtanácsok mindenkinek.

Aki járt már az Egyesült Államokban, jól ismerheti azt a jelenséget, amikor teljes családok vonulnak hétvégi szórakozásként telefonkönyv vastagságú kuponos füzetekkel a különböző városszéli shoppingmallokba és válogatják ki, majd vadásszák le közösen a legjobb ajánlatokat a polcok között. Az európai marketinggyakorlat pár éve még gyanakodva nézett az elsősorban az amerikai piacon elterjedt kuponos megoldásokra, azonban elsősorban az internet terjedésével ez is, mint oly sok minden más, jelentősen megváltozott. Az érdekes az, hogy ez a változás mintha „visszafelé” is hatott volna: pár év alatt nem csak az online, illetve frissebben a mobiltelefonos kuponos megoldások terjedtek el, de a „hagyományos”, nyomtatott verzió is egyre több cégnél meghonosodni látszik hazánkban is.

Érdemes azonban végiggondolni, hogyan használhatjuk a leghatékonyabban ezeket a megoldásokat, és azt is, mit tegyünk azután, ha már megszereztük a fogyasztók bizalmát, milyen módszerek segíthetnek abban, hogy hosszabb távon meg is tartsuk ezt. Ezt elősegítendő döntött úgy a Kreatív és az Élelmiszer szaklap, hogy 2014. szeptember 17-18-án Marketing és sales napok néven új konferenciát indít. A kétnapos esemény, amelyre naponként külön-külön és egyben is lehet belépőjegyet vásárolni, első napján a kuponozás rejtelmeivel, a rövid távú vevőszerzéssel, míg a második napon a lojalitásépítéssel, tehát a hosszú távú vevőmegtartással foglalkozunk majd részletesen.

A kuponos napon megvizsgáljuk az árképzés pszichológiai hátterét, majd áttekintjük, hogy milyen marketingcélok esetében érdemes a kuponos megoldást választani kommunikációs eszközként. Foglalkozunk a kuponos kampányok szervezésénél felmerülő jogi és adminisztrációs kérdésekkel és megnézzük azt is, hogyan illeszthető bele az eszköz a különböző egyéb médiacsatornák (internet, mobil, óriásplakát stb.) rendszerébe. A nap második felében számos már megvalósult, sikeres kampány megismerésén keresztül meríthetünk konkrét ötleteket a kuponos marketingakciók sikeres megvalósításához.

A lojalitásépítéssel foglalkozó második napon szintén lesz pszichológiai háttér-festés, foglalkozunk adatkezelési kérdésekkel, hallhatunk előadást arról, hogy a big data megoldások hogyan segítenek abban, hogy sikeresebb legyen a marketingkampányunk, lesz szó a gamificationben rejlő lehetőségekről, és ezen a napon is meghallgathatunk számos esettanulmányt, amelyekből kiderül, hogyan dolgoztak olyan márkák, amelyek már korábban sikereket értek el ezen a területen.

További információ és részletes program: http://www.kreativ.hu/esemeny/marketing_es_sales_napok


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?