Kupon a buli!

Hogyan szerezzünk hatékonyan és viszonylag olcsón sok, hűséges és visszatérő ügyfelet? Ebben próbál segíteni a Kreatív és az Élelmiszer magazin legújabb, közös, kétnapos konferenciája. Praktikus marketingtanácsok mindenkinek.

Aki járt már az Egyesült Államokban, jól ismerheti azt a jelenséget, amikor teljes családok vonulnak hétvégi szórakozásként telefonkönyv vastagságú kuponos füzetekkel a különböző városszéli shoppingmallokba és válogatják ki, majd vadásszák le közösen a legjobb ajánlatokat a polcok között. Az európai marketinggyakorlat pár éve még gyanakodva nézett az elsősorban az amerikai piacon elterjedt kuponos megoldásokra, azonban elsősorban az internet terjedésével ez is, mint oly sok minden más, jelentősen megváltozott. Az érdekes az, hogy ez a változás mintha „visszafelé” is hatott volna: pár év alatt nem csak az online, illetve frissebben a mobiltelefonos kuponos megoldások terjedtek el, de a „hagyományos”, nyomtatott verzió is egyre több cégnél meghonosodni látszik hazánkban is.

Érdemes azonban végiggondolni, hogyan használhatjuk a leghatékonyabban ezeket a megoldásokat, és azt is, mit tegyünk azután, ha már megszereztük a fogyasztók bizalmát, milyen módszerek segíthetnek abban, hogy hosszabb távon meg is tartsuk ezt. Ezt elősegítendő döntött úgy a Kreatív és az Élelmiszer szaklap, hogy 2014. szeptember 17-18-án Marketing és sales napok néven új konferenciát indít. A kétnapos esemény, amelyre naponként külön-külön és egyben is lehet belépőjegyet vásárolni, első napján a kuponozás rejtelmeivel, a rövid távú vevőszerzéssel, míg a második napon a lojalitásépítéssel, tehát a hosszú távú vevőmegtartással foglalkozunk majd részletesen.

A kuponos napon megvizsgáljuk az árképzés pszichológiai hátterét, majd áttekintjük, hogy milyen marketingcélok esetében érdemes a kuponos megoldást választani kommunikációs eszközként. Foglalkozunk a kuponos kampányok szervezésénél felmerülő jogi és adminisztrációs kérdésekkel és megnézzük azt is, hogyan illeszthető bele az eszköz a különböző egyéb médiacsatornák (internet, mobil, óriásplakát stb.) rendszerébe. A nap második felében számos már megvalósult, sikeres kampány megismerésén keresztül meríthetünk konkrét ötleteket a kuponos marketingakciók sikeres megvalósításához.

A lojalitásépítéssel foglalkozó második napon szintén lesz pszichológiai háttér-festés, foglalkozunk adatkezelési kérdésekkel, hallhatunk előadást arról, hogy a big data megoldások hogyan segítenek abban, hogy sikeresebb legyen a marketingkampányunk, lesz szó a gamificationben rejlő lehetőségekről, és ezen a napon is meghallgathatunk számos esettanulmányt, amelyekből kiderül, hogyan dolgoztak olyan márkák, amelyek már korábban sikereket értek el ezen a területen.

További információ és részletes program: http://www.kreativ.hu/esemeny/marketing_es_sales_napok


Még vasárnap éjfélig csodálhatja: javában tündököl a pécsi Fényfesztivál

Még vasárnap éjfélig csodálhatja: javában tündököl a pécsi Fényfesztivál 

Pénteken kezdetét vette a Zsolnay Fényfesztivál, amely már az első napon ezreket vonzott Pécs belvárosába.
Lezárult a Tokaj témáját feldolgozó grafikai tervpályázat

Lezárult a Tokaj témáját feldolgozó grafikai tervpályázat 

Hatvan pályázótól érkezett százhúsz alkotás a megadott határidőig.
Határtalan nyár – fesztivál fesztivál hátán

Határtalan nyár – fesztivál fesztivál hátán 

Magyarország, Erdély és a Felvidék kínál minőségi zenét minden korosztálynak a következő hét fesztivál eseményein.
Emiatt marad el a tűzijáték Cegléden

Emiatt marad el a tűzijáték Cegléden 

Bár ellenérzések korábban is felmerültek a pirotechnikai bemutató kapcsán, ezúttal egészen más állt a háttérben.
Le kell bontani egy balatoni kilátót

Le kell bontani egy balatoni kilátót 

Életveszélyessé vált a faszerkezet.
Jönnek a Székesfehérvári Királyi Napok

Jönnek a Székesfehérvári Királyi Napok  

Székesfehérvár belvárosa idén nyáron ismét megelevenedik.
Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség

Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség 

Az alacsony vízszint miatt a fő hajózási útvonal jelentősen beszűkült.
Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon

Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon 

Megnyitotta az idei szezont a fonyódi kutyabarát fürdőhely.
Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban

Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban 

A Gödöllői Királyi Kastély egy eddig ismeretlen, különleges Erzsébet királyné-portréval gazdagította gyűjteményét.
Augusztusban PanyolaFeszt

Augusztusban PanyolaFeszt 

A tavaly nagykorúvá cseperedett PanyolaFeszt komoly missziót vállal évről évre, fontos ügyeket karol fel.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.