Kupon a buli!

Hogyan szerezzünk hatékonyan és viszonylag olcsón sok, hűséges és visszatérő ügyfelet? Ebben próbál segíteni a Kreatív és az Élelmiszer magazin legújabb, közös, kétnapos konferenciája. Praktikus marketingtanácsok mindenkinek.

Aki járt már az Egyesült Államokban, jól ismerheti azt a jelenséget, amikor teljes családok vonulnak hétvégi szórakozásként telefonkönyv vastagságú kuponos füzetekkel a különböző városszéli shoppingmallokba és válogatják ki, majd vadásszák le közösen a legjobb ajánlatokat a polcok között. Az európai marketinggyakorlat pár éve még gyanakodva nézett az elsősorban az amerikai piacon elterjedt kuponos megoldásokra, azonban elsősorban az internet terjedésével ez is, mint oly sok minden más, jelentősen megváltozott. Az érdekes az, hogy ez a változás mintha „visszafelé” is hatott volna: pár év alatt nem csak az online, illetve frissebben a mobiltelefonos kuponos megoldások terjedtek el, de a „hagyományos”, nyomtatott verzió is egyre több cégnél meghonosodni látszik hazánkban is.

Érdemes azonban végiggondolni, hogyan használhatjuk a leghatékonyabban ezeket a megoldásokat, és azt is, mit tegyünk azután, ha már megszereztük a fogyasztók bizalmát, milyen módszerek segíthetnek abban, hogy hosszabb távon meg is tartsuk ezt. Ezt elősegítendő döntött úgy a Kreatív és az Élelmiszer szaklap, hogy 2014. szeptember 17-18-án Marketing és sales napok néven új konferenciát indít. A kétnapos esemény, amelyre naponként külön-külön és egyben is lehet belépőjegyet vásárolni, első napján a kuponozás rejtelmeivel, a rövid távú vevőszerzéssel, míg a második napon a lojalitásépítéssel, tehát a hosszú távú vevőmegtartással foglalkozunk majd részletesen.

A kuponos napon megvizsgáljuk az árképzés pszichológiai hátterét, majd áttekintjük, hogy milyen marketingcélok esetében érdemes a kuponos megoldást választani kommunikációs eszközként. Foglalkozunk a kuponos kampányok szervezésénél felmerülő jogi és adminisztrációs kérdésekkel és megnézzük azt is, hogyan illeszthető bele az eszköz a különböző egyéb médiacsatornák (internet, mobil, óriásplakát stb.) rendszerébe. A nap második felében számos már megvalósult, sikeres kampány megismerésén keresztül meríthetünk konkrét ötleteket a kuponos marketingakciók sikeres megvalósításához.

A lojalitásépítéssel foglalkozó második napon szintén lesz pszichológiai háttér-festés, foglalkozunk adatkezelési kérdésekkel, hallhatunk előadást arról, hogy a big data megoldások hogyan segítenek abban, hogy sikeresebb legyen a marketingkampányunk, lesz szó a gamificationben rejlő lehetőségekről, és ezen a napon is meghallgathatunk számos esettanulmányt, amelyekből kiderül, hogyan dolgoztak olyan márkák, amelyek már korábban sikereket értek el ezen a területen.

További információ és részletes program: http://www.kreativ.hu/esemeny/marketing_es_sales_napok


Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.
Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást

Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást 

A nagy érdeklődésre való tekintettel a tervezetthez képest három héttel később, április 21-én, húsvéthétfőn zár a Szépművészeti Múzeum Munkácsy-kiállítása,
Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben

Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben 

Májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.