A verseny újdonsága, hogy idén először már sokkal gyorsabban és hatékonyabban adhatóak le a nevezések, hiszen online lehet feltölteni a pályázatokat. Újdonság továbbá, hogy az értékesítés helyén megjelenő kommunikáció kategóriában, már nemcsak turisztikai létesítmények vagy utazási irodák, hanem szállodák fogadótereinek kialakítását is várjuk. A kategóriában a legszebb belső tereket fogjuk díjazni, funkció, dizájn és kivitelezés alapján.
Hét főkategóriában várjuk a nevezéseket. Ezek a következők: print, digitális megoldások, eseménymarketing, értékesítés helyén megjelenő kommunikáció, hirdetések, turisztikai pr megoldások és integrált kampányok. Ez utóbbi kategóriából választják ki a zsűritagok Az Év Turisztikai Kommunikációs Projektjét.
Meghosszabbított nevezési határidő: március 3. péntek 18:00
Nevezési díj: 11 900 Ft + áfa / nevezés
Zsűritagok:
Csényi Csaba, Ambiance Travel, ügyvezető
Németh Tamás, McCann/Lowe, art director
Rényi Balázs, Isobar, közösségimédia-részleg vezető
Szabó Zsuzsanna, PPH MEDIA, grafikus
Szántó Zoltán, Turizmus Trend, főszerkesztő
Víg Tamás, Vitalentum, turisztikai tanácsadó
További információért kattintson ide!
Forrás: Turizmus Online