Mindent a sikeres online szállásmarketingről

Öt eszközre épített stratégiát ismertet és mutat be a SzállásMarketing előadója december 7-én, méghozzá akár már másnap használható gyakorlatokkal kiegészítve.

A szállások online marketingje során nem csak az fontos, hogy ne rabolja a munkatársak idejét, hanem az is, hogy amit csak lehet, belső erőforrások igénybevételével lehessen megoldani. Mindehhez kezdetben nincs is szükség nagyon extrém módszerekre és eszközökre, az is elég, amit szinte minden szállás a saját irodájában megtalál: hírlevélre, minőségi és jól strukturált tartalomra, közösségi médiára egy alacsony költségvetésű AdWords kampányra, valamint arra, hogy mindezt mérjük.

Erre az öt eszközre épített stratégiát ismertet és mutat be a SzállásMarketing előadója december 7-én, méghozzá akár már másnap használható gyakorlatokkal kiegészítve. A cél, hogy ezeket az eszközöket együtt használva érhessünk el növekedést.

Bemutatásra kerül:

- Felejtsük el a rutinból küldött akcióleveleket! A hírlevél, amit egy szállás azonnal el tud kezdeni használni, méghozzá automatizált módszerekkel, hogy a megfelelő vendég a megfelelő időben kaphassa meg a leveleket.

- A tartalom nem csak kiegészítője az értékesítésnek, hanem egyik alappillére is. Persze csak akkor, ha megtervezzük!

- A közösségi média, amikor adatbázisként tekintünk rá, nem csak fenntartja a figyelmet, hanem értékesítésre is képes.

- Az AdWords, ahol a keresési hirdetésen kívül sokkal olcsóbb célzásokkal is rendelkezik. Üzenjünk azoknak, akiket érdekel szállásunk, vagy a konkurenciánk!

- A mérés, hiszen a megérzéseken túl vannak olyan adatok, amik bizonyítják, melyik kampányunk sikeres, és megmutatják az utat, amivel időt és pénzt is spórolhatunk. Konverziós beállításokat mutatok meg és azt, hogyan függenek egymástól felületeink.

"Időtakarékos marketingstratégia a szállás saját erőforrásaival."

A Turizmus Online olvasójaként most kedvezményesen, 9.000 Ft+Áfa áron regisztrálhat.

Bővebb információért kattintson ide!



Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.
Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban

Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban  

A világ legjobb városrész-fejlesztése díjat nyerte el a Liget Budapest Projekt az ingatlanok Oscar-díjának is hívott megmérettetésen.
Rejtett veszély a Balaton déli oldalán

Rejtett veszély a Balaton déli oldalán 

A marásvonal mintegy 60 kilométer hosszú, víz alatti árok, amely Balatonkeresztúr és Balatonvilágos között található, jellemzően 500-1000 méterre a parttól.
Jön a fővárosi öbölúszás

Jön a fővárosi öbölúszás 

Több mint 1600 fős mezőnnyel rendezi meg a Budapest Sportiroda 2025. június 21-én, szombaton a 3. MOL Campus Öbölúszást.
Múzeumok Éjszakája a pesti belvárosi templomban

Múzeumok Éjszakája a pesti belvárosi templomban 

2025. június 21-én a Budapest-Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia-templom is csatlakozik a Múzeumok Éjszakája ’25 elnevezésű országos eseménysorozathoz.
Gyógynövények, illatok, balatoni hangulat – jön a Levendula Fesztivál

Gyógynövények, illatok, balatoni hangulat – jön a Levendula Fesztivál 

Az immár több mint húsz éves múltra visszatekintő rendezvény idén új köntösben tér vissza.
Zenei élmények országhatáron innen és túl

Zenei élmények országhatáron innen és túl 

A Határtalan nyár rendezvénysorozat továbbra is sokszínű kulturális élményeket kínál mindenki számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.