Mindent a sikeres online szállásmarketingről

Öt eszközre épített stratégiát ismertet és mutat be a SzállásMarketing előadója december 7-én, méghozzá akár már másnap használható gyakorlatokkal kiegészítve.

A szállások online marketingje során nem csak az fontos, hogy ne rabolja a munkatársak idejét, hanem az is, hogy amit csak lehet, belső erőforrások igénybevételével lehessen megoldani. Mindehhez kezdetben nincs is szükség nagyon extrém módszerekre és eszközökre, az is elég, amit szinte minden szállás a saját irodájában megtalál: hírlevélre, minőségi és jól strukturált tartalomra, közösségi médiára egy alacsony költségvetésű AdWords kampányra, valamint arra, hogy mindezt mérjük.

Erre az öt eszközre épített stratégiát ismertet és mutat be a SzállásMarketing előadója december 7-én, méghozzá akár már másnap használható gyakorlatokkal kiegészítve. A cél, hogy ezeket az eszközöket együtt használva érhessünk el növekedést.

Bemutatásra kerül:

- Felejtsük el a rutinból küldött akcióleveleket! A hírlevél, amit egy szállás azonnal el tud kezdeni használni, méghozzá automatizált módszerekkel, hogy a megfelelő vendég a megfelelő időben kaphassa meg a leveleket.

- A tartalom nem csak kiegészítője az értékesítésnek, hanem egyik alappillére is. Persze csak akkor, ha megtervezzük!

- A közösségi média, amikor adatbázisként tekintünk rá, nem csak fenntartja a figyelmet, hanem értékesítésre is képes.

- Az AdWords, ahol a keresési hirdetésen kívül sokkal olcsóbb célzásokkal is rendelkezik. Üzenjünk azoknak, akiket érdekel szállásunk, vagy a konkurenciánk!

- A mérés, hiszen a megérzéseken túl vannak olyan adatok, amik bizonyítják, melyik kampányunk sikeres, és megmutatják az utat, amivel időt és pénzt is spórolhatunk. Konverziós beállításokat mutatok meg és azt, hogyan függenek egymástól felületeink.

"Időtakarékos marketingstratégia a szállás saját erőforrásaival."

A Turizmus Online olvasójaként most kedvezményesen, 9.000 Ft+Áfa áron regisztrálhat.

Bővebb információért kattintson ide!



Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Kényelmes megoldások kis lakásokba: a sarokkanapé

Kényelmes megoldások kis lakásokba: a sarokkanapé 

Az apró lakásokban gyakran megtapasztalható, hogy a hely kihasználása szinte művészetté válik.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
A szendvicspanelek előnyei és lehetőségei a modern építészetben

A szendvicspanelek előnyei és lehetőségei a modern építészetben 

A modern építkezési gyakorlatokban a szendvicspanel technológia egyre népszerűbbé válik Magyarországon. Bár az Egyesült Államokban és más nyugati országokban már régóta előszeretettel használják ezt az építési metódust, hazánkban még sokan kételyekkel szemlélik. 
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.