A szállások online marketingje során nem csak az fontos, hogy ne rabolja a munkatársak idejét, hanem az is, hogy amit csak lehet, belső erőforrások igénybevételével lehessen megoldani. Mindehhez kezdetben nincs is szükség nagyon extrém módszerekre és eszközökre, az is elég, amit szinte minden szállás a saját irodájában megtalál: hírlevélre, minőségi és jól strukturált tartalomra, közösségi médiára egy alacsony költségvetésű AdWords kampányra, valamint arra, hogy mindezt mérjük.
Erre az öt eszközre épített stratégiát ismertet és mutat be a SzállásMarketing előadója december 7-én, méghozzá akár már másnap használható gyakorlatokkal kiegészítve. A cél, hogy ezeket az eszközöket együtt használva érhessünk el növekedést.
Bemutatásra kerül:
- Felejtsük el a rutinból küldött akcióleveleket! A hírlevél, amit egy szállás azonnal el tud kezdeni használni, méghozzá automatizált módszerekkel, hogy a megfelelő vendég a megfelelő időben kaphassa meg a leveleket.
- A tartalom nem csak kiegészítője az értékesítésnek, hanem egyik alappillére is. Persze csak akkor, ha megtervezzük!
- A közösségi média, amikor adatbázisként tekintünk rá, nem csak fenntartja a figyelmet, hanem értékesítésre is képes.
- Az AdWords, ahol a keresési hirdetésen kívül sokkal olcsóbb célzásokkal is rendelkezik. Üzenjünk azoknak, akiket érdekel szállásunk, vagy a konkurenciánk!
- A mérés, hiszen a megérzéseken túl vannak olyan adatok, amik bizonyítják, melyik kampányunk sikeres, és megmutatják az utat, amivel időt és pénzt is spórolhatunk. Konverziós beállításokat mutatok meg és azt, hogyan függenek egymástól felületeink.
"Időtakarékos marketingstratégia a szállás saját erőforrásaival."
A Turizmus Online olvasójaként most kedvezményesen, 9.000 Ft+Áfa áron regisztrálhat.
Bővebb információért kattintson ide!
Forrás: Turizmus Online