Találkozott már kedvetlen eladóval, akin látszott, hogy alig várja a műszak végét? Járt már úgy, hogy a jegypénztárban az ügyintéző viselkedése miatt elment a kedve attól, hogy megnézzen egy múzeumot? Előfordult már, hogy egy pincér viselkedése, esetleg lassúsága miatt inkább fogyasztás nélkül távozott az étteremből? Járt már úgy, hogy az egész kirándulástól, nyaralástól elment a kedve, mert ugyan mindenhol megfelelő szolgáltatást kapott, de közben mindenfelé unott arcokkal találkozott?
A Miskolci Mosolyprogram résztvevői 2016. május 11-től közös portálon is bemutatkoznak, ahol a vendégek közvetlenül értékelhetik a munkájukat szaktudás, kedvesség és hatékonyság alapján akár PC-n, akár okoskészülékeken. A www.miskolcimosolyprogram.hu oldalon egyébként a legvendégbarátabb helyszínekről is olvashatnak az érdeklődők. A szavazókat pedig jutalmazzák: 2017 márciusában egy miskolci hosszú hétvégét sorsolnak ki a szavazók között.
Forrás: Turizmus Online