Találkozott már kedvetlen eladóval, akin látszott, hogy alig várja a műszak végét? Járt már úgy, hogy a jegypénztárban az ügyintéző viselkedése miatt elment a kedve attól, hogy megnézzen egy múzeumot? Előfordult már, hogy egy pincér viselkedése, esetleg lassúsága miatt inkább fogyasztás nélkül távozott az étteremből? Járt már úgy, hogy az egész kirándulástól, nyaralástól elment a kedve, mert ugyan mindenhol megfelelő szolgáltatást kapott, de közben mindenfelé unott arcokkal találkozott?
A miskolci látnivalók, éttermek, szállások, múzeumok, fürdők és belvárosi üzletek összefogtak annak érdekében, hogy a Miskolcra érkező vendégek valóban jól érezzék magukat. A programban részt vevő közel 100 eladó, jegypénztáros, recepciós, pincér, ügyfélszolgálati munkatárs elhatározta, hogy a legvendégbarátabb magyar várossá teszik Miskolcot, ahol minden vendég kap egy mosolyt, s ahol mindannyian a nevüket, arcukat, tudásukat és vendégszeretetüket is hozzáadják a munkájukhoz.
A Miskolci Mosolyprogram résztvevői 2016. május 11-től közös portálon is bemutatkoznak, ahol a vendégek közvetlenül értékelhetik a munkájukat szaktudás, kedvesség és hatékonyság alapján akár PC-n, akár okoskészülékeken. A www.miskolcimosolyprogram.hu oldalon egyébként a legvendégbarátabb helyszínekről is olvashatnak az érdeklődők. A szavazókat pedig jutalmazzák: 2017 márciusában egy miskolci hosszú hétvégét sorsolnak ki a szavazók között.
Forrás: Turizmus Online