Összefogott a BFTK és a Danubius Hotels a turistákért

Stratégiai megállapodást kötött egymással a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft. (BFTK) és a Danubius Hotels Zrt. Ennek értelmében a BFTK és a Danubius Hotels az eddiginél is szorosabban működik együtt a Budapest Card népszerűsítése és a budapesti kulturális eseményekre érkező vendégek minél jobb kiszolgálása érdekében. A két fél közötti kapcsolat erősítése egyszerre járul hozzá ahhoz, hogy az itt megszálló turisták könnyen és egyszerűen tudjanak igényes kulturális turisztikai szolgáltatásokat igénybe venni, valamint Budapest, mint turisztikai célpont felértékelődéséhez.

A Budapest Card népszerűsítése és értékesítése mellett a külföldi turisták körében népszerű kártyatermék által igénybe vehető szolgáltatások továbbfejlesztésére vonatkozó tanácsokat is megfogalmazhat a BFTK-nak a Danubius Hotels a vendégvisszajelzések alapján. A két fél között aláírt stratégiai együttműködési megállapodásban a Danubius Hotels vállalja a BFTK Nonprofit Kft. saját rendezvényeire, fesztiváljaira – mint például a Budapesti Tavaszi vagy Nyári Fesztiválra – érkező előadóművészek elszállásolását is. Emellett a szerződő felek kiemelt stratégiai partnerként kezelik egymást, annak érdekében, hogy ezzel is elősegítsék a szállás, a gasztronómia, illetve a kulturális szolgáltatások egymást erősítő értékesítését. A BFTK és a Danubius Hotels a jövőben kölcsönös tanácsadást is nyújt egymásnak azért, hogy Budapest a lehető legszélesebb vendégkör számára jelenjen meg vonzó turisztikai desztinációként, az igényes, fizetőképes keresletet megszólítva.

„2016-ban nagyon jó évet zárt a budapesti turizmus, hiszen az év során a fővárosba érkező vendégek által eltöltött vendégéjszakák száma december végére átlépte a 9 milliós határt. Ezen belül 85 százalékot tett ki a külföldi vendégforgalom részaránya. A kedvező trendek fenntartásához pedig elengedhetetlen a legnagyobb hivatalos fesztivál- és turizmusszervező és a szállásadó szervezetek együttműködésének szorosabbra fonása” – mondta a megállapodással kapcsolatban Bán Teodóra, a BFTK Nonprofit Kft. ügyvezetője. A szervezet vezetője kifejtette: a BFTK és a Danubius Hotels közös törekvése, hogy Budapestet, mint kulturális turisztikai célpontot megerősítsék és a kultúra és gasztronómia iránt fogékony keresletet fellendítsék, a Budapestre látogató turisták számára mind több magas minőségű szolgáltatáscsomagot elérhetővé téve.

„A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal évek óta szoros kapcsolatot ápolunk, a mostani megállapodással pedig formálisan is rögzítettük az együttműködés kereteit. Közösek a céljaink, nevezetesen, hogy tovább növekedjen a fővárosunkba érkező vendégek száma, illetve ezzel egyidejűleg Budapest pozíciói tovább erősödjenek a minőségi turizmus területén” – fejtette ki az egyezséggel kapcsolatban Kovács Balázs, a Danubius Hotels Zrt. vezérigazgatója.

A Danubius Hotels, mint a hazai és a fővárosi turizmus egyik meghatározó szereplője, továbbra is legfontosabb céljának tekinti a magas színvonalú vendéglátás biztosítását Budapesten. A szállodalánc ezzel összefüggésben nélkülözhetetlennek tartja Budapest kulturális turisztikai értékeinek, zenei és egyéb művészeti programjainak népszerűsítését is, amelyet a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal kötött megállapodás is támogat.


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.