A Balaton turisztikai térség fejlesztését és pozicionálását célzó projektre egymilliárd forintot nyert a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által vezetett konzorcium.
Az elmúlt évek munkájáról vonyarcvashegyi sajtótájékoztatójukon számoltak be az együttműködésben részt vevő szervezetek vezetői - számolt be az Economix.hu.
A sajtótájékoztatón a következő témákról esett szó:
A Balatont a szervezet négyévszakos desztinációnak tekinti, amely hónapról hónapra új élményeket kínál, mint például azt, hogy októberben is körbe lehet tekerni a tavat, be lehet menni a fürdőkbe, és remek szálláshelyet, gasztronómiai kínálatot és kulturális élményeket talál az ide látogató.
A Balaton térségében 11 százalékkal múlták felül 2022 első kilenc hónapjának számait, és 2,5 százalékkal erősebbek voltak a 2019-es rekordévben regisztráltaknál.
Az elmúlt esztendők hálózatos fejlesztéseinek köszönhetően a Balaton egész évben vonzó és tartalmas időtöltést kínál, és ehhez hozzájárul a most záruló projekt is.
A Balaton márka megszólítja a különböző célcsoportokat és célországokat, és a meglévő piacokon erősíti e turisztikai desztináció versenyképességét. A céljuk az, hogy ne csak a belföldiek számára legyen vonzó a Balaton, hanem minél több külföldi vendéget is tudjon megszólítani és idevonzani.
Forrás: Economx.hu