Sikeres az MTÜ nyári kampányfilmje

Augusztus elején készült el a Magyarország Rád vár kampány image filmje, amely azonnal rendkívül népszerű lett, folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, és a közösségi oldalakon mindössze két hét alatt már 1.4 millió ember látta. Kifejezetten dicsérik a hozzászólók a zenei aláfestést is, és nagyon sokan kérdezték meg, hogy hol hallgatható meg az egész dal. Hamarosan megjelenik a teljes verzió, és terveink szerint a rádiók is játszani fogják.

Augusztus elején elevenedtek meg a plakátok, ekkor készült el a Magyarország Rád vár kampány kisfilmje, amely a június közepe óta tartó sikeres plakát- és online kampány következő lépése volt.

Az image film ugyanúgy, mint eddig a plakátok és online hirdetések, a hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatja be, és népszerűsíti.

Négy helyszínen négy napon át forgatták a filmet 34 szereplővel, és a zenei aláfestés is különleges: egy saját, kifejezetten a filmhez írt dalt lehet hallani a kisfilmben.

Ez a 30 másodperces dal azonnal annyira népszerű lett, hogy már a kisfilm megjelenésének napja óta érkeznek a kérdések arról: hol lehet a teljes zeneszámot meghallgatni.

Erre már nem kell sokat várni, már elkészült és hamarosan megjelenik a teljes verzió, amelyet a rádiók is játszani fognak, így jó esély van arra, hogy sláger válik az eredetileg aláfestő zenének készült dalból. És a tervek szerint a dalt a későbbi kampányokban is használni fogja a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). 

{youtube|id=RbUipyzMJJU}

A kisfilm egyébként kiemelkedően népszerű, az MTÜ Facebook oldalán már több mint 250 ezer, a Youtube csatornán pedig 1,15 millió ember látta mindössze két hét alatt. 

Az új kampányoknak és a közösségimédia-csatornák átalakulásának köszönhetően a nyári időszak alatt nagyságrendileg megnövekedett Magyarország turisztikai kommunikációs jelenléte a közösségi médiában magyar és angol nyelven egyaránt.

A Facebookon most több mint negyedmillió követője van az MTÜ oldalainak, és kiugróan népszerű a Virágos Magyarország oldala is. A #hellohungary hashtaget pedig a nyári aktivitásoknak köszönhetően már több mint 30 ezerszer használták az Instagramon.


Arisztokratikus, prémium minőségű natúrkozmetikumok modern embereknek

Arisztokratikus, prémium minőségű natúrkozmetikumok modern embereknek 

Sokunk álma, hogy megtaláljuk azt a bőrápolási rutint, amely által a legkisebb erőfeszítéssel, minimális ráfordított idővel, luxusélményben részesülhetünk nap mint nap. A Qreme megteremtette számunkra ezt a világot.
Nemzetközi építészeti díjat nyert a KÖZTI két projektje

Nemzetközi építészeti díjat nyert a KÖZTI két projektje 

A Balatonfüred Kongresszusi Központ és a Veszprémi Zöld Város is elismerésben részesült.
Ropogós rezesek, fontos kérdések és nemzetközi ízek az újbudai parkünnepen

Ropogós rezesek, fontos kérdések és nemzetközi ízek az újbudai parkünnepen 

Június 2-án rajtol a Bárka fesztivál a Feneketlen-tó partján.
Cápa kerül horogra a Dunában?

Cápa kerül horogra a Dunában? 

Nagyon úgy tűnik, hogy a hír igaz! Nem kacsa.
Kibővítették a tokaji bringa-túra programját

Kibővítették a tokaji bringa-túra programját 

Az elmúlt években megyehatáron túlról, Budapestről, sőt külföldről, Japánból és Svájcból is volt résztvevő az ingyenes túrán.
Pünkösdi szezonnyitó, izgalmas bulik - vár a Plázs

Pünkösdi szezonnyitó, izgalmas bulik - vár a Plázs 

Siófok pünkösdi szezonnyitóján, május 17. és 20. között megtelik élettel a Siófoki Nagystrand, színes családi programokkal, légi bemutatóval, óriás akadálypályával, balatoni borokkal és gasztrovásárral várják az érdeklődőket.
Szuperprodukció érkezik Budapestre

Szuperprodukció érkezik Budapestre 

Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 000 környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat.
Everguest: idén szintet lép az utazási kedv

Everguest: idén szintet lép az utazási kedv 

Friss felmérés, amelyet a turisztikai tanácsadó és technológiai cég készített és tett közzé.
Magyar tag az Európai Fesztivál Szövetség vezetőségében

Magyar tag az Európai Fesztivál Szövetség vezetőségében 

Ezzel lehetővé válik nemcsak Magyarország, hanem a kelet-közép-európai régió érdekeinek megjelenítése az egyik legfontosabb szakmai szervezetben.
Bejelentés nélkül is fizet az Erste, ha késve száll fel a repülő

Bejelentés nélkül is fizet az Erste, ha késve száll fel a repülő 

A George-on keresztül megköthető biztosításnál nincs bonyolult ügyintézés, nem kell igazolások után rohangálni, a pénz automatikusan érkezik a számlánkra.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.