Sikeres az MTÜ nyári kampányfilmje

Augusztus elején készült el a Magyarország Rád vár kampány image filmje, amely azonnal rendkívül népszerű lett, folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, és a közösségi oldalakon mindössze két hét alatt már 1.4 millió ember látta. Kifejezetten dicsérik a hozzászólók a zenei aláfestést is, és nagyon sokan kérdezték meg, hogy hol hallgatható meg az egész dal. Hamarosan megjelenik a teljes verzió, és terveink szerint a rádiók is játszani fogják.

Augusztus elején elevenedtek meg a plakátok, ekkor készült el a Magyarország Rád vár kampány kisfilmje, amely a június közepe óta tartó sikeres plakát- és online kampány következő lépése volt.

Az image film ugyanúgy, mint eddig a plakátok és online hirdetések, a hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatja be, és népszerűsíti.

Négy helyszínen négy napon át forgatták a filmet 34 szereplővel, és a zenei aláfestés is különleges: egy saját, kifejezetten a filmhez írt dalt lehet hallani a kisfilmben.

Ez a 30 másodperces dal azonnal annyira népszerű lett, hogy már a kisfilm megjelenésének napja óta érkeznek a kérdések arról: hol lehet a teljes zeneszámot meghallgatni.

Erre már nem kell sokat várni, már elkészült és hamarosan megjelenik a teljes verzió, amelyet a rádiók is játszani fognak, így jó esély van arra, hogy sláger válik az eredetileg aláfestő zenének készült dalból. És a tervek szerint a dalt a későbbi kampányokban is használni fogja a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). 

{youtube|id=RbUipyzMJJU}

A kisfilm egyébként kiemelkedően népszerű, az MTÜ Facebook oldalán már több mint 250 ezer, a Youtube csatornán pedig 1,15 millió ember látta mindössze két hét alatt. 

Az új kampányoknak és a közösségimédia-csatornák átalakulásának köszönhetően a nyári időszak alatt nagyságrendileg megnövekedett Magyarország turisztikai kommunikációs jelenléte a közösségi médiában magyar és angol nyelven egyaránt.

A Facebookon most több mint negyedmillió követője van az MTÜ oldalainak, és kiugróan népszerű a Virágos Magyarország oldala is. A #hellohungary hashtaget pedig a nyári aktivitásoknak köszönhetően már több mint 30 ezerszer használták az Instagramon.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.