Személyre szabott újranyitási akciótervvel segíti a szállodákat az Everguest

2020 tragikus év volt. A vendégektől hemzsegő szállodákat és éttermeket felváltották a megüresedett szobák és asztalok. A vendéglátóhelyek ajtajai bezárultak, az országok lezártak, a turisták otthon maradtak. Az Everguest most egy egyedi ajánlattal és akciótervvel segíti a bajba jutott vendéglátó egységeket, amelyeknek mindez most nem kerül semmibe. (X)

Az újranyitás időpontja lassan közeledik, de a szállodák és éttermek most még időben felkészülhetnek az újranyitásra, hogy újult erővel, még magasabb színvonalon vághassanak neki a vendégek fogadásának! Tavaly nyáron megtapasztalhattuk, hogy a vendégek amint lehet, újra utaznak, így azt javasoljuk a szállodáknak, hogy fordítsák előnyükre az újranyitásig hátralévő időszakot, készüljenek fel előre. Bár még sosem kellett ilyen nehéz körülmények között újranyitni egy szállodát, ha most időben lépnek, akár a versenytársakkal szemben is komoly előnyre tehetnek szert – hangsúlyozta Belán Miklós, az Everguest ügyvezetője.



Belán Miklós szerint érdemes végiggondolni, hogy tudjuk-e mire figyeljünk majd az újranyitáskor:

  • mitől lesznek elégedettek a vendégeink
  • milyen árazási politikát kövessünk, hogy a lehető legmagasabb bevételt érjük el
  • vagy milyen marketing kampányokkal hívhatjuk fel magunkra leginkább a figyelmet.

Minél hamarabb megtervezzük ezeket, annál gyorsabban indulhatunk el új irányokba, és felelhetünk meg a folyamatosan változó vendégigényeknek. A szállásválasztási folyamat döntő tényezőire, valamint a belőlük kinyerhető információkra támaszkodva számottevő előnyre tehetünk szert versenytársainkkal szemben. Melyek ezek?

1. Átfogó képet kaphatunk róla, hogy mit gondolnak rólunk a vendégek, és mire kell majd fókuszálnunk esetükben az újranyitáskor.

2. Teljes képet kaphatunk az értékesítési és bevételkezelési folyamataink hatékonyságáról, sőt, adott esetben a régóta halogatott dinamikus árazás bevezetésére is nyílik időnk, valamint lehetőségünk.

3. Megbizonyosodhatunk weboldalunk és korábbi kampányaink minőségéről, social media jelenlétünk hatékonyságáról, valamint az OTA felületeken való megjelenések marketing szempontú megfelelőségéről is.

Az Everguest most segít lefektetni az újranyitás alapjait: komplett RESTART csomagjuk keretében reputációs, revenue és marketing audittal, valamint egy személyre szabott újranyitási akciótervvel segítik a szállodákat. Ráadásul ez a legkisebb szálláshelytől a legnagyobb hotelig most nem kerül senkinek semmibe, ugyanis azzal szeretnék megkönnyíteni a szállodák újraindulását, hogy egyedi ajánlatukért csak az újranyitás után 90 nappal kell fizetni.

{youtube|id=WKb9MXVpcTI}


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.