Az MTÜ a Márton-napot megelőző időszakban – november 6. és november 11. között – átfogó kampányt folytat annak érdekében, hogy megidézze Szent Márton napjának legendáját, felelevenítse a hozzá kapcsolódó libalakoma hagyományait és felhívja a figyelmet az ünnepi programlehetőségekre.
Szent Márton híres volt jóságáról, szerénységéről és önzetlenségéről, nevéhez fűződik a libalakoma tradíciója és az újbor megszületése, így mára a vendégszeretet szimbólumává vált. Ennek apropóján a Magyar Turisztikai Ügynökség gasztronómiai kalandozásra és az ország libaételeit felfelfedező belföldi utazásra invitálja az ínyenc turistákat. A Szent Márton-napra hangolt, bor és gasztronómiai fókuszú kisfilmmel november 6-tól találkozhat a közönség a televízió képernyőjén, és a Csodás Magyarország Youtube-csatornán. Az MTÜ a klasszikus médiaeszközök mellett social média megjelenéseket, valamint kreatív PR megoldásokat is használ a kampány során.
{youtube|id=5ZXzqu8K7Q8|width=580}
A tematikus kampány célja, hogy a gasztronómiai felfedezések mellett tényleges belföldi utazásra is inspiráljon. Szent Márton-nap alkalmával érdemes útnak indulni és megismerni a különböző liba ételeket, hiszen ilyenkor a vendéglátóhelyek a visszahívó vendégszeretet jegyében erre az alkalomra készített tradicionális libalakomával és kitüntetett figyelemmel várják a vendégeket országszerte. A Magyar Turisztikai Ügynökség ezúttal is együttműködik számos vendéglátóhellyel, akiket kiemelten népszerűsít honlapján: a Szent Márton-napi hagyományok ihlette ajánlatokról, kedvezményekről, többletszolgáltatásokról bővebb részletek a https://csodasmagyarorszag.hu/ajanlatok oldalon találhatóak.
Kóstoló az Erzsébet téren
Izgalmas libaételeket kóstolhatnak, sőt nyereményekért is játszhatnak azok, akik november 9-én, szombaton Budapest belvárosában sétálnak. „Kóstolj bele az ősz ízeibe!” címmel az Ügynökség Szent Márton-napi ingyenes kóstolót szervez az Erzsébet téren. Az Akvárium Klub előtt felállított food truckból 10 és 14 óra között Krausz Gábor mesterszakács kínálja ingyenesen négyfogásos, Szent Márton-napi kóstolómenüjét. Az érdeklődők nemcsak az ünnephez kapcsolódó, újragondolt libás ételekkel ismerkedhetnek meg, hanem interaktív, a néphagyományokat felelevenítő kvízek kitöltésével játszhatnak a nyereményekért. Az érdeklődők a helyszínen az ismert gamer/influencer, Beniipowa segítségével virtuális valóság szemüveggel is bebarangolhatják Magyarország tájait rejtett kincsek után kutatva.