A mindkét fél számára előnyös megállapodás keretében az Amadeus ügyfelei teljes hozzáférést kapnak az Air Canada tartalmaihoz és áraihoz. Ezzel egy időben pedig a légitársaság is élvezheti a „Fare Families” és az „Amadeus Ancillary Services” termékek nyújtotta előnyöket, amik segítségével kereskedelmi tartalmának teljes spektrumát tudja majd megosztani az utazási irodákkal. A két vállalat közösen fog dolgozni azon, hogy a már meglévő funkciókat új csúcstechnológiát képviselő fejlesztéssekkel ötvözze, így gazdagítva az Air Canada termékeivel kapcsolatos tartalmakat.
Az együttműködés lehetőséget ad a légitársaság számára, hogy válaszoljon a számára kereskedelmileg fontos piac kihívásaira. A megállapodás kiszélesíti az Air Canada globális disztribúciós lehetőségeit, ezzel is megfelelve nemzetközi növekedési céljainak. Elosztási stratégiájának összehangolásával pedig biztosítani tudja, hogy a megfelelő tartalom a megfelelő csatornán minél gazdaságosabban jusson el az utasokhoz. A felhasználók számára az Air Canada teljes termékkínálata és legkedvezőbb árai is elérhetővé válnak, legyen szó a légitársaság belső foglalási rendszerében vagy akár harmadik fél weboldalán megtalálható árakról.
Az Amadeus örömmel támogatja az Air Canada több csatornás disztribúciós stratégiáját és azon úttörő kereskedelmi megközelítését, mely során biztosított, hogy az utazó a saját maga által megválasztott értékesítési csatornán keresztül legyen képes megvásárolni a légitársaság innovatív termékeit és szolgáltatásait.
Forrás: Turizmus Online