Mire vágyik az utazó? Valószínűleg erre tapintanak rá a legnépszerűbb belföldi úti célok szakemberei, akik azt is tudják: ez önmagában még nem generál vengégforgalmat, sikeres városmarketing is kell hozzá. Árvai Zseraldina, a Balatonfüredi Turisztikai Egyesület TDM menedzsere szerint a sikerhez a folyamatos újító ötletek, rendezvények, a hitelesség és nem utolsó sorban az infrastuktúrafejlesztés, és a remek kapcsolati háló szükségesek.
A szakértő hozztette: az értékesítés kulcsa maga a hitelesség. A táj, és a város természeti, földrajzi adottságaiban rejlő látványon túl az utazók, és idelátogatók figyelmét kiváló kulturális programkínálattal, rendezvényekkel, fesztiválokkal, minőségi szolgáltatásokkal igyekszünk vonzóvá tenni. Mindebben a közösségi média egyre fontosabbá válik, jelentős a B2C kommunikáció.
Kiemelkedő turisztikai eredményünk a 2018.évi vendégéjszaka szám, ami már az első 10 hónapban közel 700.000 éj volt. Emellett büszkék vagyunk hagyományőrző rendezvényeinkre, ilyen az Anna Fesztivál, a Kékszalag50 vitorlásverseny, a Romantikus Reformkor fesztivál, és a legújabb rendezvényünkre, ami 2018. novemberében került első alkalommal megrendezésre, ez a Füred Gastro fesztivál.