Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

A november 1-től április 5-ig tartó akciót nem csak a vendégek, hanem a résztvevő partnerek is várták: több mint 50 szálloda és több mint 15 egyéb szolgáltató csatlakozott. A tavalyi akció közel 125.000 többlet vendégéjszakát generált, a legtöbb vendég Olaszországból, Németországból és az Egyesült Királyságból érkezett.

+1 éjszaka és ingyenes fürdőlátogatás

A főváros mint turisztikai célpont népszerűsítését, elő- és utószezoni forgalmának növelését célzó kampány keretében azok a vendégek, akik az akció keretében kettő vagy három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális szolgáltatók programjainak széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a szállodában kapott voucher további kuponos ajánlatokat foglal magában: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-ig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.

Idén további újdonságokkal is bővült a BWI csomag: a vendégek kedvezményesen vehetik igénybe a Budapest Tuk-Tuk, a Gundel Étterem és Gundel Butik, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Kárpátia Étterem, a Robert Capa Center, a Mai Manó Ház, a Symbol Budapest és a Széchenyi Étterem szolgáltatásait.

Online rendszer és PocketGuide

A gördülékenyebb kommunikáció érdekében a most induló kampányban a szolgáltatók online rendszerben összesíthetik foglalásaikat és az igénybe vett kedvezményes szolgáltatásokat, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai. A nemzeti turisztikai marketingszervezet támogatásával fejlesztett PocketGuide mobil alkalmazás pedig 6 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formájában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról.

Éttermek és kulturális intézmények is csatlakozhattak

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével együttműködve a BWI kampány fő finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt. az akció szervezője és aktívan részt vesz a kampány népszerűsítésében is. A marketingakció további kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A stratégiai partnerek száma tovább bővült: az eddigi turisztikai szolgáltatók mellett a 2014-15-ös kampányhoz már éttermek, illetve kulturális intézmények is csatlakozhattak, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó legyen.

Online, PR és közterületi kampány zajlik

A BWI ajánlatait ebben az évben is 1 millió euró értékű nemzetközi médiakampánnyal támogatják. A kampány arculatához és a megújult itthon.hu weboldalhoz illeszkedő saját honlap (www.budapestwinter.com) mellett az Expedia csoporttal együttműködésben az Expedia.com és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálokon és további online felületeken is hirdetik és foglalhatóvá teszik a BWI csomagot.

A központi online kampány kiegészítéseként, az akció valamennyi kiemelt célpiacán zajlanak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében több mint 15 országban.

A BWI-kampány kiemelt célpiacai: az Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nemcsak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével sokkal hatékonyabbak is. A visszatérő partnerek növekvő aránya mindennél jobban jelzi az akció sikerességét: egyre többen csatlakoznak újra és újra.


A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról

A szakma reagálása a SZÉP-kártya felhasználásának változásáról 

A SZÉP-kártya felhasználási szabályainak 2025. január elsejei módosítása milyen hatással lehet a hazai turizmus és vendéglátás szektorra?
Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét

Vitézy Dávid 5 pontba szedte, miért hintették be sóval Budapest marketingcégét 

A közlekedési szakértőként elhíresült politikus legfrissebb Facebook bejegyzésében részletesen beszámol arról, miért tartotta fontosnak, hogy a 2025. évi költségvetésben megvonják a főváros marketingügynökségének, a Budapest Brand forrásainak nagy részét.
Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló

Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló 

Október végén robbant a hír, hogy lebontás fenyegeti a Körszállót, hivatalos nevén a Hotel Budapestet, most újabb részletek derültek ki.
Márciusban életre kel a rakpart

Márciusban életre kel a rakpart 

Télen kell készülni a nyárra, idén is lesz rakpartnyitás, nem is akárhogy – írta a főpolgármester a Facebook-oldalán csütörtökön.
Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál

Szlovák-magyar összefogás Somoskő és Salgó váránál 

Közösen dolgozik Salgótarján és a szlovákiai Sátorosbánya önkormányzata, valamint a salgótarjáni Dornyay Béla Múzeum Somoskő és Salgó várainak értékmentésén európai uniós támogatással.
Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is

Egyelőre két hazai síterep működik, de hétvégén nyithat a többi is 

Szerdán több helyen hullott néhány centiméter hó, de ez még nem elegendő a sípályák üzemeltetéséhez.
Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re

Globális rendezvényiparági előrejelzés 2025-re 

Egy friss tanulmány áttekintést ad a globális rendezvényágazat idei évi kilátásairól, trendjeiről.
Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat

Így kerülte ki egy budapesti apartmankomplexum az Airbnb tilalmat 

A Király utcai Central Passage Társasház már megtalálta a módját, hogy továbbra is szálláshelyként működhessenek a lakásai.
Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből

Izgalmas kiállítás Füreden, a magyarok egyik nagy festőjének műveiből 

Egy híres magyar művész képei az űrben és David Bowie szívében is helyet kaptak. Most alkotásaival a Balatonra csalogatják a turistákat. A Vasarely kiállítás január 18-tól március 9-ig lesz látható Balatonfüreden.
Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő

Miniszteri ígéret: június 30-ára megnyílhat ismét a miskolctapolcai barlangfürdő 

Az ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.