Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

A november 1-től április 5-ig tartó akciót nem csak a vendégek, hanem a résztvevő partnerek is várták: több mint 50 szálloda és több mint 15 egyéb szolgáltató csatlakozott. A tavalyi akció közel 125.000 többlet vendégéjszakát generált, a legtöbb vendég Olaszországból, Németországból és az Egyesült Királyságból érkezett.

+1 éjszaka és ingyenes fürdőlátogatás

A főváros mint turisztikai célpont népszerűsítését, elő- és utószezoni forgalmának növelését célzó kampány keretében azok a vendégek, akik az akció keretében kettő vagy három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális szolgáltatók programjainak széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a szállodában kapott voucher további kuponos ajánlatokat foglal magában: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-ig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.

Idén további újdonságokkal is bővült a BWI csomag: a vendégek kedvezményesen vehetik igénybe a Budapest Tuk-Tuk, a Gundel Étterem és Gundel Butik, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Kárpátia Étterem, a Robert Capa Center, a Mai Manó Ház, a Symbol Budapest és a Széchenyi Étterem szolgáltatásait.

Online rendszer és PocketGuide

A gördülékenyebb kommunikáció érdekében a most induló kampányban a szolgáltatók online rendszerben összesíthetik foglalásaikat és az igénybe vett kedvezményes szolgáltatásokat, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai. A nemzeti turisztikai marketingszervezet támogatásával fejlesztett PocketGuide mobil alkalmazás pedig 6 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formájában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról.

Éttermek és kulturális intézmények is csatlakozhattak

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével együttműködve a BWI kampány fő finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt. az akció szervezője és aktívan részt vesz a kampány népszerűsítésében is. A marketingakció további kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A stratégiai partnerek száma tovább bővült: az eddigi turisztikai szolgáltatók mellett a 2014-15-ös kampányhoz már éttermek, illetve kulturális intézmények is csatlakozhattak, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó legyen.

Online, PR és közterületi kampány zajlik

A BWI ajánlatait ebben az évben is 1 millió euró értékű nemzetközi médiakampánnyal támogatják. A kampány arculatához és a megújult itthon.hu weboldalhoz illeszkedő saját honlap (www.budapestwinter.com) mellett az Expedia csoporttal együttműködésben az Expedia.com és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálokon és további online felületeken is hirdetik és foglalhatóvá teszik a BWI csomagot.

A központi online kampány kiegészítéseként, az akció valamennyi kiemelt célpiacán zajlanak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében több mint 15 országban.

A BWI-kampány kiemelt célpiacai: az Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nemcsak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével sokkal hatékonyabbak is. A visszatérő partnerek növekvő aránya mindennél jobban jelzi az akció sikerességét: egyre többen csatlakoznak újra és újra.


MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről

MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről 

Módosult a 472/2017. (XII.28.) Korm. rendelet, ami a következő kötelezettségeket rója az utazási vállalkozásokra:
Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten

Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten 

A főváros legnagyobb világzenei fesztiválját, a Bartók Tavasz Nemzetközi Művészeti Hetek keretében megvalósuló Budapest Ritmot ismét megrendezik.
Megvan, melyik lett az év fája

Megvan, melyik lett az év fája 

Az idei jelöltek a kecskefűz, a korai juhar és a rezgő nyár voltak.
A videóművészet Rembrandtja Magyarországon

A videóművészet Rembrandtja Magyarországon 

Magyarországon első alkalommal nyílik a kortárs videóművészet világhírű alkotójának, Bill Violának önálló kiállítása.
Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!

Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!  

Lehet, hogy az Ön szavazata dönti el, melyik szálloda vagy vendéglátóegység kapja a rangos közönségdíjat az idei döntőbe került pályázók közül.
Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét

Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét 

Ausztráliából hozta haza a Virág Judit Galéria, a Madame Tussauds Budapestben mutatták be a csodálatos portrét.
Máté Bence az év madárfotósa

Máté Bence az év madárfotósa 

A második fordulóba került képek összesen 170 különböző madárfajt örökítettek meg.
Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben

Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben 

Idén már 11. alkalommal került megrendezésre az Év kutyabarát helye kampány a Kutyabarát.hu szervezésében, ismét hatalmas érdeklődés övezte a kutyabarát szállások, vendéglátóhelyek és munkahelyek megmérettetését.
Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók

Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók 

Szajkók segítenek a faültetésben Pesterzsébeten és Veresegyház határában.
Nyílik a képzőművészeti galéria karácsonyi vására

Nyílik a képzőművészeti galéria karácsonyi vására 

Hetedik alkalommal jelentkezik a Resident Art Fair karácsonyi vására, ezúttal Allegro Barbaro címmel.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.