Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

A november 1-től április 5-ig tartó akciót nem csak a vendégek, hanem a résztvevő partnerek is várták: több mint 50 szálloda és több mint 15 egyéb szolgáltató csatlakozott. A tavalyi akció közel 125.000 többlet vendégéjszakát generált, a legtöbb vendég Olaszországból, Németországból és az Egyesült Királyságból érkezett.

+1 éjszaka és ingyenes fürdőlátogatás

A főváros mint turisztikai célpont népszerűsítését, elő- és utószezoni forgalmának növelését célzó kampány keretében azok a vendégek, akik az akció keretében kettő vagy három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális szolgáltatók programjainak széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a szállodában kapott voucher további kuponos ajánlatokat foglal magában: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-ig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.

Idén további újdonságokkal is bővült a BWI csomag: a vendégek kedvezményesen vehetik igénybe a Budapest Tuk-Tuk, a Gundel Étterem és Gundel Butik, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Kárpátia Étterem, a Robert Capa Center, a Mai Manó Ház, a Symbol Budapest és a Széchenyi Étterem szolgáltatásait.

Online rendszer és PocketGuide

A gördülékenyebb kommunikáció érdekében a most induló kampányban a szolgáltatók online rendszerben összesíthetik foglalásaikat és az igénybe vett kedvezményes szolgáltatásokat, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai. A nemzeti turisztikai marketingszervezet támogatásával fejlesztett PocketGuide mobil alkalmazás pedig 6 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formájában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról.

Éttermek és kulturális intézmények is csatlakozhattak

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével együttműködve a BWI kampány fő finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt. az akció szervezője és aktívan részt vesz a kampány népszerűsítésében is. A marketingakció további kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A stratégiai partnerek száma tovább bővült: az eddigi turisztikai szolgáltatók mellett a 2014-15-ös kampányhoz már éttermek, illetve kulturális intézmények is csatlakozhattak, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó legyen.

Online, PR és közterületi kampány zajlik

A BWI ajánlatait ebben az évben is 1 millió euró értékű nemzetközi médiakampánnyal támogatják. A kampány arculatához és a megújult itthon.hu weboldalhoz illeszkedő saját honlap (www.budapestwinter.com) mellett az Expedia csoporttal együttműködésben az Expedia.com és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálokon és további online felületeken is hirdetik és foglalhatóvá teszik a BWI csomagot.

A központi online kampány kiegészítéseként, az akció valamennyi kiemelt célpiacán zajlanak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében több mint 15 országban.

A BWI-kampány kiemelt célpiacai: az Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nemcsak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével sokkal hatékonyabbak is. A visszatérő partnerek növekvő aránya mindennél jobban jelzi az akció sikerességét: egyre többen csatlakoznak újra és újra.


Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot

Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot 

A klímaváltozás a népszerű kirándulóhelyekre is hatással van.
Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat

Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat 

Molnár Ágnes a szálloda nyitása óta az Európafit oszlopos tagja.
Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.
Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza

Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza 

Május 12-én igazi világsztárokkal is találkozhatunk!
Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján

Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján 

Május 1-jén ünnepelte az ÉnBudapestem applikációja az első születésnapját.
Szibériai tokhalak a Balatonban?

Szibériai tokhalak a Balatonban? 

A Balatonban megjelenő lénai tokok minden bizonnyal a vízgyűjtőn létesült halgazdálkodási létesítményekből szökhettek meg.
Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő

Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő 

Nemzetgazdasági miniszter: a nyugati világ elöregszik, nő az idősek aránya, ebből adódóan sokkal nagyobb lesz a kereslet az egészségturizmusra.
Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.