Megérkezett a Budapest Winter Invitation turisztikai kártya 

A plasztikkártya a papír kivitelű online voucher helyébe lép az idei téli szezontól.

A holtszezonban is lehet turizmust generálni Budapesten 

Az idén már 9. alkalommal rendezte meg a Magyar Turizmus Zrt  kiemelt stratégiai partnereivel – a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, valamint a Budapest Hévizei és Gyógyfürdői Zrt.- vel – a Budapest Winter Invitation  akciót.

Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban 

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

Felhívás budapesti turisztikai szolgáltatók és éttermek részére 

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

Budapest Winter Invitation - felhívás szállodák részére 

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

Célt ért az MT Zrt. téli kampánya Ausztriában 

Tavaly novemberben, az MT Zrt. téli Budapest-kampányának nyitányakor Ausztriából egy hónap alatt, több mint 75 ezer vendégéjszakát regisztráltak a magyarországi szálláshelyek, ami minden idők legjobb novemberi beutazó forgalmának számít - közölte csütörtökön az MT Zrt.
Indul a nemzetközi Budapest-kampány

Indul a nemzetközi Budapest-kampány 

Londontól Bécsen át Bukarestig tucatnyi európai nagyvárosban indul novembertől az immár nyolcadik, Budapestet népszerűsítő téli kampány.
Pozitív mérleggel zárt a Budapest Winter Invitation

Pozitív mérleggel zárt a Budapest Winter Invitation 

Az idei évben immár hetedik alkalommal, novembertől április elejéig zajlott Budapest Winter Invitation (BWI) kampányt értékelte stratégiai partnereivel kedden a Magyar Turizmus Zrt.

Idén is akcióban a bécsi gerillák 

Tavaly ilyenkor a bécsi fürdők öltözőit árasztották el a Budapestre invitáló flyerek, az idei hideg, havas időjárásában pedig a szélvédőjükön találhattak „felmelegítő ajánlatokat” a bécsi autósok.

30%-kal nőtt az osztrák vendégforgalom 

A KSH friss statisztikai adatai alapján sikeresnek és eredményesnek mondható a Budapest téli vendégforgalmát élénkítő Budapest Winter Invitation kampány, közölte lapunkkal a Magyar Turizmus Zrt.

Egymillió eurót költenek a téli kampányra 

A téli turisztikai forgalom fellendítése érdekében egymillió eurós költségvetéssel elindult a hetedik Budapest Winter Invitation kampány. 

Felkészülni, vigyázz, regisztráció! 

A Magyar Turizmus Zrt. 7. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2012 szeptemberében induló 1 millió Euró médiaköltségvetésű, 2013. április 7-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

Jó eredménnyel zárult az MT Zrt. és a Thomas Cook BWI kampánya 

Az MT Zrt. londoni külképviselete március elején erőteljes kampányt indított el a Thomas Cookkal együttműködve, hogy a Budapest Winter Invitation (BWI) utolsó hónapjára még ráerősítsenek az Egyesült Királyságban. 

Budapest Winter Invitation: sok vendégéj intő jelekkel 

Rekordszámokkal zárt az idei, 6. Budapest Winter Invitation (BWI), már ami a vendégéjszakák és érkezések számát illeti. Páran azonban figyelmeztetnek: egy-két dolgot át kell értékelni.

Sikeres volt a téli promóció 

Minden eddigi BWI kampány eredményét túlszárnyalva, összesen több mint 79.000 vendégéjszakát generált a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal megvalósult Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő akció.

Thomas Cookkal kampányol az MT Zrt. 

Az MT Zrt. londoni külképviselete március elején erőteljes kampányt indított a Thomas Cookkal együttműködve annak érdekében, hogy a Budapest Winter Invitation (BWI) promóció utolsó időszakában még több utazót csábítson az Egyesült Királyságból Budapestre.

Gerillakampány Bécsben 

Az elmúlt hetekben a bécsiek által kedvelt uszodák, szaunák, fürdők öltözőiben egyre-másra tűntek fel szórólapok százai, amelyek a rendkívüli hideg időjárásban Budapest fürdőit ajánlották felmelegedésre.

Tovább „gőzölög” Budapest téli kampánya 

A Budapest téli „vízgőz-csapjából” áradó kedvezmények – vagyis a nagysikerű Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő promóció elemei – immáron számos marketingeszközön keresztül csábítják a külföldi utazókat a magyar fővárosba, a Magyar Turizmus Zrt. és a BWI akcióban részt vevő partnerek együttműködésében.

„Sínen van” a BWI kampány Ausztriában 

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete egymás után indítja Budapest téli vendégforgalmát élénkítő kampányakcióit (BWI - www.budapestwinter.com) az osztrák piacon.

Megnyitották Budapest „téli vízgőz-csapját” 

November 15-én hivatalosan is kezdetét vette a nagysikerű Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő promóció, amelyre a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal kerül sor.

Itt a BWI reklámfilm! 

Friss, ropogós, lendületes kisfilm készült a november 15-én indult téli forgalomélénkítő kampányhoz. Nézze meg nálunk, milyen lett!

Újra lesz Budapest Winter Invitation 

Hamarosan indul a nagysikerű Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány, amelyre a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal kerül sor 2011. november 15. és 2012. március 31. között. Az 1 millió euró média-költségvetésű BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. A kampány sikerét mutatja, hogy az akció, az eddigi tapasztalatok alapján, évente több millió potenciális utazót ér el, továbbá +25.000-70.000 vendégéjszakát eredményez a november-márciusi időszakban.

Pengés BWI kampány 

Két díjat is bezsebelt a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett Budapest Winter Invitation akció kreatív koncepciója az ország legrangosabb reklámversenyén, az Arany Penge Kreatív Fesztiválon.

Nem túl rózsás a magyarországi szállodák helyzete 

Az idei első negyedévben a hazai szállodák teljesítménye(RevPAR) 4,8%-kal jobb volt, mint 2009 azonos időszakában, a foglaltság tekintetében 28 európai ország közül azonban míg is csak hátulról az ötödik hely jutott nekünk – hangzott el a Magyar Szállodaszövetség budapesti sajtóreggelijén.

Eredményes volt a BWI téli forgalomélénkítő kampány 

Sikeresnek ítélték turisztikai szakemberek a főváros turisztikai forgalmának élénkítését célzó Budapest Winter Invitation (BWI) kampányt, amelyről szerdán a Gellért szállodában számoltak be. Munkatársunktól

Nemzeti konzultáció a magyar turizmus jövőjéről 

A Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztésért felelős Helyettes Államtitkársága július 16-án turizmus- és egészségipari konzultációt szervezett a magyar turizmus jövőjéről. Ez volt az első széles körű szakmai egyeztető fórum az új kormány megalakulása óta. A rendezvény telt ház előtt zajlott, a résztvevők között ott voltak a szakmai szervezetek, szállodák, utazási irodák, közlekedési vállalatok, TDM-szervezetek, oktatási intézmények és kutatócégek képviselői.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!